Neuvola

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenna eka neuvola, joko saa laskea tunteja siihen:grin

Jokahan sitä sit älyis olevasa raskaana, konkretisoitui si tää jotenkin et meille on vauva matkalla( jos siis kaikki on mahassa kunnossa, sitähän ei voi tietää.) Toivotaan et huomenna on ultra vapaana niin sais viimestään varmistuksen raskaudesta:nailbiting:
 
Täällä käyty neuvolassa ja en nyt oikeestaan ole yhtään sen viisaampi. :meh:
Sovittiin jo, että jonnekin viikolle 28 voisin ultraa tilailla ja hoitaa labrat sitten ennen sitä.
 
Mulle ainakin sano et seuraavana päivänä jo voi soitella tuloksista. Tarkotti ilmeisesti kilpparikokeita?? Sitähän suositellaan ajoissa ottaan ne kokeet et ehtii npultraan!! Et useampi päivä oisko jopa viikko??? Jos ne ei oo npultrassa valmiita niin ainahan voi soittaa perään?

Käytiin tänää labrassa. Poitsu oli onneks reippaana mukana! Ja kärryjen kanssa mahduttiin vessaan. Huh.
 
Tuntunu että kaikilla on jo ollu eka neuvola paitsi itellä, mutta onhan täällä muitaki :D huomenna sit neuvolaan \o/
 
Ei oo kailla ollu vielä Seppo110 :meh: Mulla vasta ens maanantaina ja viikkoja silloin jo 9+0! Missähän välissä sitä ehtis verikokeisiin, kun juhannuksen takia ei voi silloin loppuviikosta käydä ja seuraavalla viikolla olis jo miehellä töitä ja muutenkin alkaa aikataulu täyttymään...
 
Tulin neuvolasta juuri. Aika outojakin kysymyksiä tosiaan mut hyvä mieli jäi.. verenpaine mitattiin ja verikokeet otettiin ja pissanäyte katottiin. Kaikkia lippuja ja lappuja täytettiin yms. Liki pari tuntia siinä meni.
Mitä outoja kysymyksiä siellä oli?
 
Kaikesta kyseltiin kaikkea :D Jopa se et oon ollu 13 vuotiaana nuorisokodissa kirjoitettiin ylös mikä oli aika outoa kun ei tähän päivään liity mitenkään.
 
Tänään oli meilläkin se eka neuvolakäynti. Mukavaa oli keskustella terkkarin kanssa :) 4.7. labraan, 11.7. lekuriin ja sit ultraan tulee kutsu. Seuraava neuvolakäynti elokuussa. Aika selkeeltä tuntuu tää homma nyt :)
 
Täällä myös tänään eka neuvola. Paljon lappuja tuli. Nyt oli oman terkan sijainen joten ensi kerralla taas uusi naama. Varattiin aika labraan 10+0, ultraan12+0 ja seuraava neuvola14+4. Nyt taas odotetaan. Nyt 7+5
 
Kaikesta kyseltiin kaikkea :D Jopa se et oon ollu 13 vuotiaana nuorisokodissa kirjoitettiin ylös mikä oli aika outoa kun ei tähän päivään liity mitenkään.
Jännä että tollanen kirjotettiin.. Ei mulla kirjotettu mihinkään vaikka oon ollu perhekodissa :o
 
Tuohon perhekotikeskusteluun liittyen. Minulle tuli ekassa raskaudessa jossain kohtaa pieni paniikki, kun iski tajuntaan, että tästä lähtien en vastaakaan enää vain itsestäni, vaan viranomaiset "kyttäävät" minun toimia raskauden aikana ja jatkossa lapsen hyvinvoinnin takia. Toki se on vain hyvä asia, että pidetään huolta, vaikka itse uskookin sen olevan turhaa.
 
Takaisin
Top