Neuvola

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli eka neuvola viime viikolla. Sykkeitä ei yritetty kuunnella ettei turhaan säikähdettäisi jos ei kuuluisi. Nyt ultraa odotellessa, kotiin pitäisi tulla kirje. Kuulemma pitäisi olla ennen seuraavaa neuvolaa joka heinäkuun alussa. Kirjettä siis odotellessa :)
 
Jännätään nene93 siun puolesta :)kerrohan sitten mitä pienelle kuuluu.
 
Neuvola 16.6 :) samalla hoidetaan pojun käynti :)
 
Täällä myös eka neuvola 21.6. ja sillon oltais rv9+1. Sen jälkee saaki alkaa varata aikaa ultraan, niin ei malttas odottaa enää! Tuota neuvolaaki odotettu jo kuukaus, kun tuli seki varattua heti plussauksen jälkeen....:grin
 
En jaksaisi odottaa omaani, kun lueskelee teidän neuvola ja ultrakuulumisia. Ja kun edellisestä on kauheesti aikaa niin ei mulla ole enää hajuakaan mitä siellä edes tehdään?? Miksei aika kulje nopeempaa? :p
 
Mullakin siirrettiin 3 päivää la:ta ja nyt uskosin et sama ero saa nähä siirretäänkö taas...
 
Neuvolalääkärillä kävin tänään. Sydän jumputti kovasti pienellä ja kaikki muutenkin kunnossa ♡ mulla on keskiraskaudessa neuvolalääkäri ja sitten loppuraskaudessa sektioajan suunnittelu äitipolilla eli kolme lääkärikäyntiä tulee tähänkin raskauteen.
 
Mä soitin neuvolaan nyt maanantaina, kun vklpna plussatestin tein ja oli 6-4 ja sain ajan nyt huomiselle, koska viikoista ei tarkkaa tietoa niin katsotaan miten lähdetään toimimaan. :) Varmaan myös se syynä nopeaan aikaan, kun ehkäisystä huolimatta tälläinen yllätys on meille matkalla :)
 
Neuvolassa käyty ! Laski, että olisi 7+1, mutta sain ensi viikon tiistaille ajan ar-ultraan (tuolla ei ole laitteita), jossa tarkastellaan niita! :) Sen jälkeen saan varailla np-ultran aikaa, meillä tosiaan saa varata itse ja onneksi aikoja on myös vklppuisin niin mies pääsee helpommin mukaan (:

Halusittekote seulonnat ?:)
 
Eka neuvola käytynä, eipä siellä mitään ihmeellistä ollu. Sama terkka kuin suurimman osan ajasta esikoista odottaessakin, ja aika iso osa esitiedoista löytyikin jo valmiiksi heidän järjestelmistä, kun edellisestä raskaudesta on niin vähän aikaa. :P Hämmästeli mun pienuutta, kun viimeksi näki mut ekan kerran puolivälissä raskautta 80-kiloisena (ja se oli vasta paisumisen alkua), ja nyt oon 65 kg. :D
 
Minulla oli eka neuvola kolmisen viikkoa sitten. Ihan yllätyin, että toista odottaville on sama neuvolaohjelma kuin ensimmäistään odottaville. Ajattelin, että siitä on kovasti tiukennettu, mutta ei onneksi. Viimeksikin neuvolakäynnin kohokohdat oli kuulla sydänäänet ja seurata hb:n laskua, ja nytkin mielelläni käyn.
 
Takaisin
Top