Neuvola

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä veikkaan että mä en pysty koska mulla on liukuvat työajat. Eli jos ehdin neuvolasta töihin kymmeneksi niin oon sitten kuuteen ja seitsemältä kotona vasta. Pitää vielä tarkastaa kuitenkin. En kuitenkaan kehtais näin alussa puhua töissä vielä.

En tiedä mikä TES sulla on, mutta mulla on liukuva työaika myös > sain käydä työajalla. Taispa olla niin, että kaikki omaan raskauteen liittyvät saa käydä. Lapsen taas sitten ei.
 
On kiva joo, että neuvolajutut saa hoitaa työajalla, mutta ei se näin alussa vielä oikein toteudu kun ei halua kertoa raskaudesta.
 
En löytänyt energia-alan toimihenkilöiden työehtosopimuksesta mitään puhetta tästä. Pitää kysellä sitten kun kehtaa. Mulla on tässä vielä vuokratyökuvio, niin senkään takia en viitsisi kauheen varhain tästä jutella.
 
En löytänyt energia-alan toimihenkilöiden työehtosopimuksesta mitään puhetta tästä. Pitää kysellä sitten kun kehtaa. Mulla on tässä vielä vuokratyökuvio, niin senkään takia en viitsisi kauheen varhain tästä jutella.
Haa, sama TES! Meillä ainakin on palkallisia, eikä liukuva työaika vaikuta asiaan. Raskauteen liittyvät neuvolat ym. käsittääkseni rinnastetaan työehtosopimuksessa muihin lääkärikäynteihin, on palkallista ellei aikaa ole saatavissa kohtuullisen ajan kuluessa työajan ulkopuolella.

En mä esikoista odottaessa edes kertonut ekan neuvolan olevan neuvola, sanoin että se on palkallinen lääkärikäynti. Esimiehelle riitti se, ei kysyny tarkemmin.
 
No ehkä myöhemmässä vaiheessa en sitten hätäile, jos en saa aikoja heti aamuun. Nuo ultrat varsinkin voi olla sellaisia, et ovat mihin aikaan sattuu.
 
Meillä eka neuvola vasta 21.6. ja sillon oltas rv 9+1. Toivottavasti saatais aika ultraan jo melkii heti siihen perään....sitä mä vaa odottelen kovasti, että pikkusen sais jo nähä!
 
Meillä eka neuvola 7.6 ja silloin omien laskujen mukaan 9+5 vähän puhuvat aikaa varattaessa että voitais ultrailla ja tarkistaa oikeat viikot kuun niistä ei varmuutta ole :rolleyes:
 
Täällä odotellaan kuumeisesti kans neuvolaa. Varattuna on 14.6. ja silloin tämän hetkisten laskujen mukaan ois 8+3. En millään jaksais odottaa np-ultraan asti että saisi varmistuksen viikoista.
 
Ensimmäinen neuvola 16.6 ja viikoista hatarat tiedot että kai nyt viikolla 6 tai jotain mennään. toivottavasti ultraa pian että sais selkeyttä :) 19.6 lennetään etelän matkalle (varattu ja maksettu jo talvellla) jännittää lomailu raskaana..
 
Eka neuvola tästä rääpäleestä on juhannuksen jälkeen 28.6. Silloin ehkä rv 9+1.
Olis ottanu aiemminkin (kun välillä vihloo) mut sanoin etten tarvi. Samat tuntemukset kuin viime alkuraskaudesta.
Ensi viikolla kuitenkin 1,5v neuvola nykyisellä kuopuksella. Ei tarvi koko ajan ravata.
 
Eka neuvola käyty, ja jäi kyllä hyvä fiilis :) Mitään uutta ei tullut :D sokereita voi alkaa jo mittailemaan niin näkee vähän jo nouseeko, viikolle 12 rasitustesti sitten :) ens viikolle verikokeet seulontoja varten. Terkka nauroi että mulla on kyllä kaikki mitä voi vaan olla, mahdollisesti insuliinihoitoinen radi,0- veri jota tutkitaan ja vauvan veriryhmä otetaan selville jo hyvissä ajoin. Sitten sektio jonka takia jokatapauksessa synnytystapa arvioon. Sanoi että ainakin oon toooooodella hyvässä seurannassa koko raskauden :D Lippuja ja lappuja tuli kasa, saattavat olla tallellakin vielä :D
 
Takaisin
Top