Möläyttelystä kun on puhe.. Äitiyspoliklinikalta soitti pari tuntia sitten tosi v-mäinen kätilö, heti puhelun aluks alkoi valittamaan että kun hän on jo monta kertaa yrittäny saada mua kiinni ( joo-o, mä en voi sille mitään ettei meillä työpaikalla saa pitää puhelinta työaikana, eikä kukaan ollut sanallakaan sanonut että mun tarttis odottaa jotain puhelua sieltä) ja että enkö mä muka pysty lähtemään töistä kesken päivän kun ainoa vapaa aika on huomenna. No, mun oli pakko ottaa sitten huominen vapaaks, enhän mä toki niitä rahoja olis tarvinnutkaan..
Sen jälkeen alkoi täyttä päätä saarnaamaan että ihan sama kuinka väsynyt töiden jälkeen on, sinne lenkille ON MENTÄVÄ ja että haluanko mä että mun lapsi kärsii sen takia kun en viitsi. Ja tämä kaikki siis ihmiseltä jota en oo ikinä nähnyt tai keskustellut hänen kanssaan, oletti vaan automaattisesti että kyllä täytyy olla laiska paska kun on radi ja muutama paastoarvo ollut koholla.
Jäipä muuten tosi hyvä mieli. Huomenna saa siis nähdä Pikkasen mut jostain kumman syystä on vaan todella paska fiilis
Sen jälkeen alkoi täyttä päätä saarnaamaan että ihan sama kuinka väsynyt töiden jälkeen on, sinne lenkille ON MENTÄVÄ ja että haluanko mä että mun lapsi kärsii sen takia kun en viitsi. Ja tämä kaikki siis ihmiseltä jota en oo ikinä nähnyt tai keskustellut hänen kanssaan, oletti vaan automaattisesti että kyllä täytyy olla laiska paska kun on radi ja muutama paastoarvo ollut koholla.
Jäipä muuten tosi hyvä mieli. Huomenna saa siis nähdä Pikkasen mut jostain kumman syystä on vaan todella paska fiilis