Mä oon pitäny itse rajana sitä että supistukset olisivat säännöllisiä esim. 5min välein. Ja se että eivät lopu esim. Lääkkeellä, levolla tai kuumalla suihkulla. Mulla tulee kyllä paljon kipeitä suppareita mutta tosi epäsäännöllisesti enkä siksi pidä huolestuttavana. Tosin terkkari huolestui ja pyysi ottamaan yhteyttä synnärille jos muuttuu täs viikon aikana pahaksi. Siis onhan nää kipeitä, kävelen pitkin kämppää ja puuskutan ja käyn kuumaas suihkussa johon yleensä tyssää sitte.
Tänää neuvolan jälkeen tuli taas kunnon kipurypäs. Vauva ottii vissii nokkiinsa kun täti nappas päästä kiinni ja tökki ja pökki kaikkiin suuntiin. Tunnin puhaltelin, makasin sängyllä ja ulkoistin ruuanlaitot ym. Muille kykeneville. Suihkussa kävin ja bebe nukahti ja helppasi masu kun makasin tovin. Nyt täs syön ja vauva heräsi taas...
Tänää neuvolan jälkeen tuli taas kunnon kipurypäs. Vauva ottii vissii nokkiinsa kun täti nappas päästä kiinni ja tökki ja pökki kaikkiin suuntiin. Tunnin puhaltelin, makasin sängyllä ja ulkoistin ruuanlaitot ym. Muille kykeneville. Suihkussa kävin ja bebe nukahti ja helppasi masu kun makasin tovin. Nyt täs syön ja vauva heräsi taas...
Muokattu viimeksi: