Mä soittelin neuvolaan heti plussan jälkeen ja sain ekan ajan 12.5., sillon rv 8+0. Samaan aikaan olin esikoisestakin ekaa kertaa neuvolassa. Muistelen, että täälläkään (Tampere) ei kuunneltu sykettä ekalla käynnillä, vaan vasta tokalla. Ihan samoissa ajatuksissa, kuin Syksyinenkin, että jotenkin jännä, että pelkän r-testin perusteella mennään sinne ekaan ultraan asti ilman enempiä "todisteita". Esikoisen raskausaikana olin jotenkin paljon enemään rento ja varma siitä, että kaikki menee hyvin. Nyt jotenkin jännittää enemmän ja haluisin jotain todistetta, että masussa kaikki hyvin. Mistähän tämäkin tulee?! Ensimmäinen raskaus meni kuitenkin tosi hyvin.
Menisin varhaisulrtaan, jos se ei olis niin hullun kallista. Kotihoidontuella ei vaan pysty maksamaan noin paljoa. Täytyy siis odotella sinne ekaan ultraan (menee jonnekin juhannuksen tienoille?).
Menisin varhaisulrtaan, jos se ei olis niin hullun kallista. Kotihoidontuella ei vaan pysty maksamaan noin paljoa. Täytyy siis odotella sinne ekaan ultraan (menee jonnekin juhannuksen tienoille?).