Neuvola

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minulla huonolta näyttävä tilanne: aamulla oli veristä vuotoa, tosin vähäistä, kävin yksityisellä ultralla ja siellä näkyi vain paksu limakalvo. Nyt odottelen verikokeen tulosta, mutta kuulemma on hyvin pieni todennäköisyys, ettei olisi mennyt kesken. Nyt 5+4. Lääkäri oli todella epäempaattinen ja puhui niin etten ymmärtänyt, oon ollut aivan rikki ja odottelen kuumeisesti vaan sen soittoa verikoetuloksesta. En tosin tiedä mitä merkitystä sillä sit on, kyllä hän antoi ymmärtää, ettei kannata elätellä toiveita. Hirveä, hirveä päivä.

mä sain ekan neuvola ajan vasta 12.5 eli rv 11. miksiköhän vasta tuollon? asun oulussa niin jospa niillä on omat systeemit täällä
Jana83, mulla eka neuvola rv.8+ jotta ehtii tarvittaessa/halutessaan seuloihin. Oulussa siis asun minäkin. Netistä löyty tietoa noista seuloista (kaupungin sivuilta), käy lukaseen ja jos haluat että ne sulle tehdään niin soita neuvolaan. Kuulostaa vähän oudolta että noin myöhäinen eka aika, oisko tullu töppi. Mulle sanottiin kun soitin neuvolan ajanvaraukseen että eka neuvola pitäis olla rv8-9.

Kiitos symppaajille. Hirveetä odotella täällä soittoa, tuskin enää tänään soittaa. Tosin en vieläkään tiedä mitä hyötyä siitä on, kai yritän kuitenkin elätellä jotain toiveita vielä :( Se pitää kyllä sanoa että aika hirveetä ettei neuvolan kautta ois päässy mihinkään tutkimuksiin, pari viikkoa ois pitäny ootella kuulemma vielä! Tää käynti maksoi lähes 250 e.

Jana83, mulla eka neuvola rv.8+ jotta ehtii tarvittaessa/halutessaan seuloihin. Oulussa siis asun minäkin. Netistä löyty tietoa noista seuloista (kaupungin sivuilta), käy lukaseen ja jos haluat että ne sulle tehdään niin soita neuvolaan. Kuulostaa vähän oudolta että noin myöhäinen eka aika, oisko tullu töppi. Mulle sanottiin kun soitin neuvolan ajanvaraukseen että eka neuvola pitäis olla rv8-9.

kiitos ronjah! pitää heti huomenna aamusta soittaa että miten ne tuollasen ajan antovat. olisi mukava tutustua ronjah :)

Voi ei bettyboop, onpa kurjia uutisia :( <3 Onpas sulla ollut kurja lääkärikokemus. Pistää vihaiseksi. Toivotaan parasta kuitenkin. Tosta ultrasta vielä niin eihän noilla viikoilla vielä paksua limakalvoa enempää välttämättä näkyisikään..

Peukkuja BB että siellä vielä kyydissä ollaan.
Mä ajattelin huomenna soittaa neuvolaan. Milla nyt eri terkkari ku vaihdettiin ekan terkkari lennosta.

Kotimama, niinpä. Ihmetyttää ku neuvolasta sanoivat puhelimessa et jos on verta vain pyyhkäistessä eikä siis vuoda kunnolla niin ei välttämättä merkkaa että olis kesken, mutta yksityisellä ei tosiaan toivoa kuitenkaan oikein antanut, vain kun nyhtämällä nyhdin että onko MITÄÄN mahdollisuutta...

Kiitos kaikille vastauksista. Ja niin...tuota juuri pohdin että milloinka viimeistään on otettava yhteyttä ettei tuet mene. :) mutta siis tuskimpa jaksan tässä montaa viikkoa kitkutella ilman että soitan. Mutta onneksi vielä aikaa kun kuitenkin "vasta" 4+4 ;)

Mä sain eilen varattua ekan neuvola ajan, kotiin lähettävät sitä ennen nipun papereita täytettäväksi. 10.5 ois sit aika, 1h30min on varattu aikaa tuolle käynnille. Nyt rv6+4.

Me saadaa täyttää netissä, siellä oliko se nyt joku eKanta vai mikä se oli.. Hyvin siis muistan ekalta käynniltä :D

Huomenta kaikille! soitin neuvolaan niin sanovat että koska mulla on raskaudet menneet kesken viikoilla 8-11 niin siksi eka neuvola on vasta viikolla 11 mikä tuntuu musta aika epäreilulta :(

Mulla on eka virallinen neuvola vasta 11.5. Eli rv11 mullakin. Mut on näitä ultria olluki nyt 2 niin en mene vaihtamaan tota aiemmaksi vaikka piti soitella, kun viikot varmistu tänää.

Huomenta kaikille! soitin neuvolaan niin sanovat että koska mulla on raskaudet menneet kesken viikoilla 8-11 niin siksi eka neuvola on vasta viikolla 11 mikä tuntuu musta aika epäreilulta :(

Aika karkeaa sanoa noin. Ikäänkuin he olettaisivat, että tämäkin raskaus menisi kesken! :mad::mad:
Minä laittaisin palautetta tuollaisesta.

Jana83: No ompa tylyä,varsinkin jos itse haluaisit mennä aiemmin.

Itsekin soitin tänään ensimmäisen ajan neuvolaan ja se on 4.5. ja silloin on 8+6. En olisi halunnut mennä vielä mutta pakko kun täytyy varata ajat sinne np-ultraan, joka järjestetään toisella paikkakunnalla.

kyllä mä haluisin jo tällä viikolla varhaisultraan jotta tietää kaiken olevan kunnossa mutta eihän se näille paukapäille mene jakeluun! pistää vihaksi ja ihan kunnolla nyt

Kiitos symppaajille. Hirveetä odotella täällä soittoa, tuskin enää tänään soittaa. Tosin en vieläkään tiedä mitä hyötyä siitä on, kai yritän kuitenkin elätellä jotain toiveita vielä :( Se pitää kyllä sanoa että aika hirveetä ettei neuvolan kautta ois päässy mihinkään tutkimuksiin, pari viikkoa ois pitäny ootella kuulemma vielä! Tää käynti maksoi lähes 250 e.

miten kävi?

Jana83, toihan on tosi tökeröä käytöstä neuvolalta:mad: Pistää ihan vihaksi! Jos niitä kerran noin paljon mietityttää, että meneekö tämäkin raskaus kesken, niin eikö sitten voisi sen varhaisultran tehdä tai tarjota muutenkin vähän tarkempaa seurantaa sulle???!!!!! Ihan oikeesti hei... MURRRRRRRR

Jana83, toihan on tosi tökeröä käytöstä neuvolalta:mad: Pistää ihan vihaksi! Jos niitä kerran noin paljon mietityttää, että meneekö tämäkin raskaus kesken, niin eikö sitten voisi sen varhaisultran tehdä tai tarjota muutenkin vähän tarkempaa seurantaa sulle???!!!!! Ihan oikeesti hei... MURRRRRRRR

juuri näin koitin sanoa mutta mulle sanottiin että täällä oulussa ollaan muutenkin vähennetty "turhia" ultra tutkimuksia

Takaisin