Jee, sain vihdoin varattua sen neuvola-ajan eli ensi viikolla 4.5. Vähän jännittää, mutta terveydenhoitaja vaikutti mukavalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jana83, mulla eka neuvola rv.8+ jotta ehtii tarvittaessa/halutessaan seuloihin. Oulussa siis asun minäkin. Netistä löyty tietoa noista seuloista (kaupungin sivuilta), käy lukaseen ja jos haluat että ne sulle tehdään niin soita neuvolaan. Kuulostaa vähän oudolta että noin myöhäinen eka aika, oisko tullu töppi. Mulle sanottiin kun soitin neuvolan ajanvaraukseen että eka neuvola pitäis olla rv8-9.mä sain ekan neuvola ajan vasta 12.5 eli rv 11. miksiköhän vasta tuollon? asun oulussa niin jospa niillä on omat systeemit täällä
Jana83, mulla eka neuvola rv.8+ jotta ehtii tarvittaessa/halutessaan seuloihin. Oulussa siis asun minäkin. Netistä löyty tietoa noista seuloista (kaupungin sivuilta), käy lukaseen ja jos haluat että ne sulle tehdään niin soita neuvolaan. Kuulostaa vähän oudolta että noin myöhäinen eka aika, oisko tullu töppi. Mulle sanottiin kun soitin neuvolan ajanvaraukseen että eka neuvola pitäis olla rv8-9.
Huomenta kaikille! soitin neuvolaan niin sanovat että koska mulla on raskaudet menneet kesken viikoilla 8-11 niin siksi eka neuvola on vasta viikolla 11 mikä tuntuu musta aika epäreilulta![]()
Kiitos symppaajille. Hirveetä odotella täällä soittoa, tuskin enää tänään soittaa. Tosin en vieläkään tiedä mitä hyötyä siitä on, kai yritän kuitenkin elätellä jotain toiveita vieläSe pitää kyllä sanoa että aika hirveetä ettei neuvolan kautta ois päässy mihinkään tutkimuksiin, pari viikkoa ois pitäny ootella kuulemma vielä! Tää käynti maksoi lähes 250 e.
Jana83, toihan on tosi tökeröä käytöstä neuvolaltaPistää ihan vihaksi! Jos niitä kerran noin paljon mietityttää, että meneekö tämäkin raskaus kesken, niin eikö sitten voisi sen varhaisultran tehdä tai tarjota muutenkin vähän tarkempaa seurantaa sulle???!!!!! Ihan oikeesti hei... MURRRRRRRR