Neuvola

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimmulainen; Mitä 6-vuodessa on neuvolakäynneillä tapahtunut muutoksia? Itsellä juniori 10 syntyny.

Anis81. En mä tiedä vielä :) huomenna eka.. Mutta ainakin nuo ruoka-aineet kiellettyjen listalla on muuttunut.. Ja mulla on sille uutta ku on uusi neuvola, kun en täällä äitiysneuvolassa käyny..

Mulla viimesestä raskaudesta 4 vuotta ni valottakaapa vähän että voinko neuvolan ajan soittaa huomenna kun plussasin eilen vasta ja nyt ois 3+2?

Voit soittaa milloin vain plussauksesta. Mikään kiirehä ei ole. Todennäköisesti menee eka käynti monien viikkojen päähän aik. rv8

En tarkoittanut sitä.. Vaan eka nla yleensä aikaisintaan rv8. Että voi soittaa iha milloin vain plussauksesta, mutta ei kiire jos ei itse halua vielä. :)

Ymmärsin kyllä mutta siis jos niiden mielestä olisi liian aikaista niin kyllä he sanoo. Täällä annetaan eka neuvola sekä ultra aika rv 6

Eka neuvolakäynti takana.. Kamalasti tuli lippulappusia.. Mutta nyt kaikki on OK.. Huomenna sitten se varhaisultra yksityisellä.. Neuvolan mukaan olisi viikot 7+3 ja mun arvelu on 6+6.. No huomenna selviää :)
Lisäksi passitti mut sokerirasitukseen suvussa olevan rasitteen vuoksi.. Se oli joskus viikolla 10+ muistaakseni :).

Noista varhaisultrista yksityisillä niin jos viikot on heitelly neuvolan laskujen mukaan ni ootteko ilmottanu ne neuvomaan ennen nt-ultraa?

Täälä ihmetellään neuvolan tapaa laskea la. Sain tänään soitettua pikasesti neuvolaan ja varattua ajan. Kysyi vain koska viimeset kuukautiset on ollu ja ilmotti et laskettu on 9.12. Ei siis kysytty kierrosta mitään. Mulla on siis tosi epäsäännöllinen kierto, viimesin oli 42 päivää. Ite laskin et la olis 16.12 tai jopa vasta 23.12. Noh, töissä kuulin oven läpi et on tilanne päällä joten en takertunu siihen vaan yritin vain pikasesti lopettaa puhelua :D ja koska mun olettamus oli et uudelleen synnyttävät menee vasta lähempänä ultraa ekaanneuvolaan nii järkytyin et se onki jo kahen viikon päästä. Viikonpäästä olis terkka halunnu mut ne haluu valmiiks täytettynä ne paperit jotka tulee kotiin

Mie oon tullu siihen tulokseen tos neuvola LA jutun kanssa, että np-ultrassahan se katotaan kesto ja jos heittää (en muista nyt päiviä monellako piti heittää, et LA:ta muutetaan) niin siinä lyödään LA lopullisesti lukkoon. Että se puhelimessa heitetty LA voi olla se lopullinen tai sit siellä np-ultrassa muutettu. Että sinällään kierrolla ei ole niin väliä neuvolatädille, kun se ultralla tarkennetaan. Että se on vain alustava "heitto".

Varaat vain ajan. Omat Veikkauksen viikoista esim. menkkojen alkamispäivän. Ja kun aika on menet vain sinne paikan päälle. :) Ei se edellytä siult siis paljoakaan, että älä stressaa :)

En ole vielä soitellut nlaan. Jos ens viikolla tai sitä seuraavalla ;) on sitten varmempaa tää kaikki :)

Itse kävin eilen neuvolassa. Ensiksi käytiin läpi laput jotka oltiin postissa saatu heti sen jälkeen kun olin aikaa varannut. Sitten juteltiin ekasta raskausajastani ja miten synnytys meni jne.

Mieheltäkin täti kyseli vaikka ja mitä. Hirveä määrä saatiin lippuja ja lappuja ja sitten sain pissakipon kun menään sikiöseulontaan niin siihen tarvitsi.

Kysyin saako sydänääniä kuunnella mutta täti kieltäytyi etten huolestu jos ei kuulu. Sanoi että seuraavalla käynnillä kuunnellaan. Viikkoja nyt 8+0 ja seuraava käynti meni vasta 1.6 :/ onneksi toki ultra on ennen tuota,mutta itse tykkään käydä neuvolassa niin harmitti kun käyntejä on huomattavasti vähemmän nytkun odottaa toista.

Takaisin