Neuvola

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tosi outoa minustakin tuo. Vai senkö takia ne, etteivät halua aikaisemmin säikäyttää jos ei näykään/kuulu ja myöhemmin noilla viikoilla kuuluisikin sydänäänet? Luulisi, et joku järkiselitys tohon ois, mutta.. Ikäväähän tuo jokatapauksessa on! Mutta toivon teille kuitenkin jaksamista sinne nlaan asti ja toivottavasti tällä kertaa teille suotaisiin pikkunen syliin asti.

ps. miksi mulla välillä fontit heittelee mite sattuu, enkä sit löyä oikeaa fonttia enää..

Tosi outoa minustakin tuo. Vai senkö takia ne, etteivät halua aikaisemmin säikäyttää jos ei näykään/kuulu ja myöhemmin noilla viikoilla kuuluisikin sydänäänet? Luulisi, et joku järkiselitys tohon ois, mutta.. Ikäväähän tuo jokatapauksessa on! Mutta toivon teille kuitenkin jaksamista sinne nlaan asti ja toivottavasti tällä kertaa teille suotaisiin pikkunen syliin asti.

ps. miksi mulla välillä fontit heittelee mite sattuu, enkä sit löyä oikeaa fonttia enää..

voi olla tottakin mutta luulis heitä kiinnostavan tarkistaa että kaikki on kunnossa ja helpottais omaakin oloa tietää

Niinpä, sen takia minusta se onkin outoa. Täällä ainakin km jälkeen tarkistetaan useastikin jos tarpeen ja jo pelkän epäsäännöllisen kierronkin takia. Tosin meillä varmaan tekee se, kun ainakin kahdessa meidän kaupungin nla:ssa on ultra.

miten kävi?
Eipä ole vieläkään soittanut!!! Hyvää palvelua, kannatti maksaa. Olikin eilen lähinnä se lääkäri kiinnostunut että muistan mennä kassan kautta kun olin niin poissa tolaltani eli itkin. Mutta ei tää nyt hyvältä näytä, verta tullut tänään enemmän ku eilen

Jana aina voit mennä merioulun äitiysneuvolaan. Siellä ultraus 60e. Mä kävin esikoisen aikaan, ku sain sitä ennen km ja ei tullu menkkoja ollenkaan ku tulin uudelleen raskaaksi. :)

Mä soitin tänää neuvola aikaa ja ihana nainen oli toisessa päässä :) tahtoivat mut jo ensviikolla ultrattavaksi ja jos oikein ymmärsin myös ensimmäinen neuvola käynti on siinä samassa :) niin ja tosiaan siis minut siksi halusivat kun km takana ja kuukautiset olivat epäsäännölliset. Mitähän ultrassa tuolloin näkyy kun nyt 6+1 ja ultrassa sit pitäis olla 7+2 ? :) hui kun jännittää et onko siellä tälläkertaa kaikki hyvin <3

Eipä ole vieläkään soittanut!!! Hyvää palvelua, kannatti maksaa. Olikin eilen lähinnä se lääkäri kiinnostunut että muistan mennä kassan kautta kun olin niin poissa tolaltani eli itkin. Mutta ei tää nyt hyvältä näytä, verta tullut tänään enemmän ku eilen
Soitin ahdistuneena äsken avaan vastaanottoon ni vasta sit lääkäri soitti, vaikka oli luvannut...
Hcg oli 77 eli ilmeisen alhainen. Lääkäri sanoi että tee raskaustesti parin viikon päästä ja se lienee negatiivinen ja jos ei ole niin voi olla jäänyt jotain kohtuun... Ei tullut meille jouluvauvaa. Tunteet vaihtelee, eilen surin hirveesti, nyt en oikein usko asiaa...

bettyboop voimia ja jaksamista sinulle :Heartred voi miten kurja juttu ja että on toi lääkärikin osannut olla noin nuiva. Kunpa tilanne kääntyisi tai että plussaisit pian uudestaan. :hug013

Voi miten kurjaa bettyboop. :sad001 Paljon voimia tähän hetkeen ja paljon paljon onnea uuteen yritykseen, kun sen aika teille koittaa. :Heartred

Tosi paljon voimia bettyboop. <3 Kuulostaa niin kliseiseltä mutta kokemuksesta sanon ettei voi muuta kuin yrittää katsoa eteenpäin, yrittää iloita siitä mitä on nyt ja uskoa siihen että vielä se vauva sieltä tulee. Ite olen yrittänyt lohduttautua siihen että kaikella on ollut jokin tarkoitus. Surra saa ja pitää mutta ei kannate takertua menneeseen koska et vain yksinkertaisesti voi asialle mitään :/ Tarrasukkia ensi vuoden vauvaa varten ja kaikkea hyvää sinulle, supervoimia rankan ajan yli <3

Niin ja se lääkäri sietäs saada tupenrapinat! Miten kylmää tunteetonta käytöstä :(

Paljon voimia bettyboop! Olen tosi pahoillani, nämä keskenmenot on tosi ikävii! Ja se lääkäri on ollut kyllä ihan ammattikyvytön.. kannataisi varmaan antaa palautetta, tosi ikävä että lääkäri jonka työssä kuulu olla empaattinen ei sitä taitoa osaa :/ toivoom todella että seuraavasta plussasta saat pienokaisen syliin astii! Kaikkea hyvää sinne ♡

Takaisin