Pääsinpäs neuvolaan. Mulle siis oli annettu aika tänään klo 8. Terkka olikin jotain sekoillu ja se oli vasta klo9. Eipä siinä, kävin sitten välillä kaupassa kun olisin sinne joka tapauksessa ollu neuvolan jälkeen menossa.
Mutta itse asiaan (suluissa ed. käynti):
rv 38+1 (36+1)
paino 85,2kg +500g (84,2 +900g)
113/75 p. 91 (111/79 p. 86)
Hb 119 (116)
sf-mitta 34,0cm (33,5cm)
RT, sykkeet +130 (RT, +140)
Sf-mitta laskenu pikkuhiljaa yläkäyrältä lähemmäs keskikäyrää, hyvä juttu. Vauva on ilmeisesti jonkun verran laskeutunu alaspäin, pää ei ole ainakaan vielä kiinnittynyt. Mua myös kuulemma supisteli useamman kerran peräjälkeen kun terkka alkoi painella. Itse en huomannut ollenkaan. Ääniä oli vaikea kuulla, kun vauva karkasi heti, kun vähän sai jotain kuulumaan :D Oltiin kuulemma selät vastakkain. Kaikki siis oikein hyvin ja nyt vain odotellaan, koska se h-hetki koittaa :) Seuraava aika olis 7.12. (40+3) ellei jotain tapahdu ennen sitä.
Alkoi taas vatsakin hetkellisesti toimia kun kotiin pääsin. Oli nimittäin alustavasti puhetta jo terkan kotikäynnistä ja sekös sai taas (ties monettako kertaa jo) tajuamaan entistä paremmin sen tosiasian, että ei tässä enää kauaa tarvitse odotella!