Mä soitin eilen, kun ensi viikolla en töiden takia pysty. En halua töistä soittaa. Ja mun piti saada se istukkanäytteenotto selvitettyä, kun neuvola pitää hoitaa ensin.
Soitin eilen aikaa neuvolaan mut eihän siellä oo ketään nykyään perjantaisin. Säästetään kai. No ensi viikolla on tasan yhtenä päivänä mahdollista soittaa kun muulloin on menoa. Soittoaika on vain puolen tunnin ajan päivittäin. Meillä lähtee neuvolasta tieto eteenpäin ja sairaalasta tulee np-ultran aika. Mikäli haluaa sikiöseulontaan niin ekalla neivolakäynnillä varataan aika myös verikokeisiin.
Tunti siellä meni kun rupateltiin ja lappuja täyteltiin :) paino ja verenpaine otettiin ja seuraavia aikoja katteltiin. mulla on tosi mukava se terkka niin siks jäätiin suustamme kii noin pitkäks aikaa :D
Ite en oo vielä jaksanu neuvolaan olla yhteyvessä. Esikolla neuvola perjantaina ni varmaan sit varaan eka neuvolakäyntiä itelle. Jotenki semmonen olo et ei oo mikkää kiire, ei siellä varmaan mittää uutta asiaa tuu :-)
Mä olen ihan fiiliksissä! Sain neuvolasta tiedon, että sain saman kätilön ja gynen, kun viime raskaudessa! Meilläpäin siis kätilö ja gynekologi seuraa raskautta alusta loppuun asti. :)
Vau! Missäpäin noin hyvä palvelu? :-) mulla alkaa itellä äippäpolilla seurannat varmaan ennen 20 viikkoa. Saan käyvä ultrattavana 1-2 viikon välein koko loppuraskauden :-)