Neuvola

Nasunina

Vauhtiin päässyt keskustelija
Syysmammat 2016
Joko muut on soitellu neuvolaan? :) mä soitin varovasti eilen ja sain ekan ajan 11.1. ja sit eka ultra on 19.1. :) en malttais oottaa. Toivottavasti pääsen tällä kertaa ees tonne asti, mieluiten tietysti loppuun asti :)
 
Mä ajattelin soitella vasta ens viikolla. En koe kiirettä sen ensikäynnin kanssa, se on kokonaisuudessaan melko tylsä käynti.. :)Muutenkin tuntuu, että mitä myöhemmäksi jätän asioita, niin sitä todennäköisemmin mukamas pysyis alkio matkassa - tyhmää kyllä sinänsä! Ultraan en halua mennä ennen helmikuuta, ettei mahdollinen pettymys sitten kirpaise ihan niin paljoa.
 
Meillä on neuvolan puolesta aina viikolla 8+ toi eka ultra. varmaan varmistetaan asukas, mitään mittoja ei oo koskaan tuolla otettu vaan puhtaasti vaan kurkattu onko siellä ketään. :)
 
Kylläpä sä Nasunina sait ultra-ajan pian. Onko kyseessä varhaisultra? Mäkin soittelin tänään, meen neuvolaan tammikuun lopussa ja nt-ultraan helmikuun puolessa välissä. Mulla on sama fiilis kuin Mantusella ekasta neuvolasta, siellä tuskin mitään kovin ihmeellistä tulee käytyä läpi. Mutta kiva silti mennä. :)

Pitäiskö ultralle muuten avata oma keskustelunsa? :)
 
Joo on Rouvaskainen, se taitaa olla neuvolan oma varhaisultra nt-ultra on meillä sit naapuri kaupungissa sillo 12+ viikolla ja sinne tulee sit oma kutsunsa.
ja luodaan vaan ultrallekkin sit oma ketjunsa :)
 
Mulla on neuvola 21.1 ja nykyään täällä neuvolatäti tekee lähetteen ultraan. Ennen sen sai varata itse.
 
Neuvola aikaa ajattelin ensi viikolla varailla. Ois kiva käydä varhaisultrassa, mut täytyy nyt katsella mihin päädytään.
Täällä eka ultra vasta se nt-ultra silloin 10-11 viikolla... o_O
 
Ensi viikolla ajattelin minäkin pirautella. En ole ihan varma saako meilläkin neuvolassa varhaisultran, esikoisesta sain tosin en tienny yhtään missä mennään. Mukava olis kyllä tietty nytkin päästä mutta täällä meillä ei ainakaan yksityisen mahdollisuutta taida olla. Nt-ultrakin toisella paikkakunnalla.
 
Meinasin soittaa maanantaina ja kysyä pääsenkö ar ultraan..
 
Mulla on pojan 1,5v neuvola 7.1 ja aattelin et siin samalla sanon terkalle. Mulla on sama th raskaudajan nevolassa ja lapsilla.
 
Maanantaina soitan neuvolaan. Käyn aamusta hcgverikokeessa ja jos tulos ok niin soitan.
onneksi meillä vastaus tulee suoraan puhelimeen.
 
Mulla neuvola 14.1 ja tulevana maanantaina omalla lääkärillä aika, AR ultran varaamista varten. :)
 
Neuvola-aika sovittu maanantaille 18.1. Siellä sitten varataan ar-ultraan aika.
 
Mieki soittelin neuvolaan.. 29.1 ensikäynti ja ens viikolla soittelen ultra-aikaa :) pitäs päästä rv7.
 
Minunkin piti soitella tänään, mutta sitten jätin soittamatta. Jotenkin taikauskoisesti haluan viivyttää asioita ja toivoa, että se auttaisi raskautta menemään paremmin. Hölmöä, tiedän. Lisäksi pitäisi selvittää istukkabiopsian aikaa eli milloin se tehdään ja pitääkö se itse varata. En muista yhtään miten siitä meitä aikoinaan ohjeistettiin. Meillähän edellinen raskauden sikiöpoikkeaman myötä on oikeus noihin tutkimuksiin ja niin rankkoja kuin ovatkin, haluamme ne silti tehtävän.
 
Takaisin
Top