Neuvola

Mulla huomenna ensimmäinen neuvola ja nyt rupes jännittään ihan kauheesti :o aina kaikki uus jännittää vaikka aihetta ei aina ole. Onko teillä muilla neuvolaterkka ottanut muuten labrakokeet alussa vai täytyykö mennä labraan?

Haituva 9+3

Meillä ei ainakaan mitään kokeita otettu ekalla käynnillä, ei edes pissoja purkkiin. Lähete laitetaan ekalla käynnillä sit niihin seulontoihin mis otetaan ihan kaikki hcg:stä, verenkuvaan. Ne käydään sit antamassa ennen nt-ultraa, vkolta 10+0 eteenpäin :) Ei sulla onneks ookkaan siihen pitkä aika ;)

Neuvolassa katottiin pissa sellasella analyysitikulla ja sit sai kasan lähetteitä verikokeisiin..
Meillä joka kerta neuvolassa katsotaan pissasta proteiinit ja sokerit.

Mäkin sain eilen vihdoinkin soitetua sen ekan neuvola-ajan. Sain sen 15.2., eli viikon verran saan vielä odotella. Silloin kasassa n 9+2, kuuluispa jo sydänäänet, niin olis joku kiva juttu käynnillä. Positiivisen vaikutuksen kyllä teki toi meidän neuvolantäti, hyvä alku siis!

Ensimmäinen neuvola käyty. Eipä siellä puhetta kummempaa ollut. Viikkoja on 8+2. Seuraava aika vasta maaliskuun lopulla.

Neuvolassa katottiin pissa sellasella analyysitikulla ja sit sai kasan lähetteitä verikokeisiin..
Meillä joka kerta neuvolassa katsotaan pissasta proteiinit ja sokerit.
Mäkin sain ohjeet tohon sit kakkoskäynnistä eteenpäin. Jännä ettei ekalla kerralla vielä otettu.

15.2. ensimmäinen neuvola. Eli ihan Kohta :cat:
Kuunteleekohan sydänääniä jos oikein kauniisti pyytää? Kun mulla ei sitä äklöä oloa ole, niin olisi kiva kuulla että eloa on. Silloin pitäisi olla viikot 8+5..

Mua jännittää ihan hirveesti... huomenna varhaisultra, sillon kasi viikko alkaa. Pelottaa jos tulee tuomio ettei pikkusella ole kaikki hyvin :(

Siis mä meen torstaina jo toisen kerran neuvolaan ja on vieläpä lääkärineuvola!o_O:hilarious: ollaankohan meijän neuvolassa vähä hätäsiä..? Mutta onneksi ne kurkkaa siellä samalla sitte ultralla niin näkee nöttösen :love2 jospa se ois siellä ihan kunnossa vielä! Ja puolentoista viikon päästä on eka virallinen ultraki jo!

Siis mä meen torstaina jo toisen kerran neuvolaan ja on vieläpä lääkärineuvola!o_O:hilarious: ollaankohan meijän neuvolassa vähä hätäsiä..? Mutta onneksi ne kurkkaa siellä samalla sitte ultralla niin näkee nöttösen :love2 jospa se ois siellä ihan kunnossa vielä! Ja puolentoista viikon päästä on eka virallinen ultraki jo!

Aika kivasti on käyntejä heti alkuun :)

Mullakin nt-ultra on jo ensi ma 15.2 ja seuraava neuvola jo 22.2 ja lääkärineuvola 8.3. Eli noita käyntejä on tulossa lähes kaikille seuraaville viikoille. Toisaalta nyt ihan kiva, niin saa vähän selvyyttä epävarmuuteen. Eiköhän tuolloin jo kuunnella sydänääniä. Täälläpäin ei neuvolassa ultrata.

Eka neuvola oli eilen, ja kyllä siellä melkein tunti vierähti vaikka mitään sen kummempaa ei tehty. Kunhan turistiin elämäntilanteesta, laitettiin lähetteet kuntoon labraan ja sokerirasitukseen ja sovittiin aika varhaisultraan. Se olisi tasan viikon päästä, eli viikolla 8+0. Melko jännittävää. Jos siellä näkyy vahva syke, ruvetaan kertomaan lopullekin lähipiiristä, kuten anopille. Onko pakko jos ei halua? :D

Oi vitsi missä pääsee noin aikaisin ultraan ?
Meillä lähti kanssa lähete ultraan jorviin janiha varmasti einoo vasta kuin viikoilla 12-13... Pitkä odotus edessä. Meimsin sitä odotellessa ehkä hommata sellaisen kotidopplerin! Onko muut ajatellu hommata?

Takaisin