Mirkusta tulee äiti, täällä todennäköisesti nt-ultra menee heinäkuun tokavikalle tai vikalle viikolle muutenkin :D Toivottavasti oliskin aikaisemmin!! heheh.
Kyllä se aika sielläkin nopeeta menee... :)
ma soitan tanaan, ma oon aikonut ja aikonut, rv 5 siis menossa :) ja poden huonoa omaatuntoa etten ole viela soittanut.. On ollut aika haipakkaa toissa ja muualla :D
Mulla oli tänään eka neuvola. Oli ihan kiva käynti. Tuli jotenkin konkreettisempi olo. Ja jännää että nykyään ei suositella syötävän paljon rucolaa. Nla laskutavan mukaan nyt olis 7+4 ja la olisi 30.1. Katotaan sitte ultran jälkeen että hyppäänkö tonne tammikuisiin, epäilen. Synnytyksestäkin jo puhuttiin että katsotaan myöhemmin tarviiko keskustella siitä enemmänkin kun esikoisen synnytyksestä jäi vähän traumoja. Kiva käynti oli :)
noniin huåno mamma syndrooma lopetettu ja neuvolaan soitettu palaverihuoneesta kun muut menivat lounaalle :D eli eka kaynti on nyt viikolla 8-10 eli mun kohdalla 3.7.2014 nyt en osaa laskea, olen viikolla 5+3 no kaipa ma sitten oon silloin viikolla 8.
Nyt ois täälläkin varattu Eka neuvola tälle tulevalle, vaikka poitsun 6kk neuvola olisi ollu ens viikolla et ois voinu Sillon varata, mut en malttanu outtaa, 9.7 vasta neuvola ja Eka Ultra sit 15.7 viikkoja Sillon taitaa olla jotain yheksän. :)
ja Eka Ultran perään melkein heti nt-Ultra, näkee pienen useasti näin alussa! :)
Mä en ihan vielä uskalla varata neuvolaa ettei tarvi taas soitella perään ja perua aikaa... Ehkä ensi viikolla tai sitä seuraavalla kun on edes vähän suuremmilla viikoilla. Kaupungin nettisivuilla lukee että kesäaikaan neuvolat ovat avoinna "erittäin supistetusti" joten saas nähdä pääseekö ollenkaan ennen elokuuta sinne...
otin sit kuitenkin yksityiselle varhaisultran ensiviikolle kun tulee 6+ 0 tayteen, viikonlopulle sai natisti ajan kello 12, jotenkin rauhoittaa mielta tietaa onko kaveri tarrannut kiinni oikeille hoodeille.
Mä kävin toissapäivänä neuvolas meiän tytsyn kaa ja sanoin tästä asiasta samalla niin LA olis 1.2 :D 2.7 olis sitte ns. oma neuvola. Jee! kauhee ku edellisestä raskaudesta niin pitkä aika ettei ees muista mitä tapahtuu :D :D
Täällä ois neuvola 9.7. Aika kuluu niin nopeesti. Tuntuu, että vasta oli punnertamassa tuota ensimmäistä lasta ulos (ei muuten tullu reilun 2h ponnistusten jälkee vaan jäi jumii ja tehtii hätäsektio, onneksi! 36h meni kaiken kaikkiaan siinäkin hommassa) ja nyt hänestäki jos kaikki menee hyvin ni tulee isoveli :)
Mulla on eka neuvolakäynti viikolla 8+ jolloin myös ultra iha kunnallisella puolella, mulla on taustalla alle puolvuotta sit tapahtunu kohdunulkopuolinen raskaus joka päättyi leikkaukselliseen poistoon, joten halutaan nyt varmistaa että on oikeessa paikassa :)
Itse soitin neuvolatädille heti seuraavana päivänä kun plussa tuli ja sain neuvolaan ajan heti 1.7. Kolmannen keskenmenon jälkeen maaliskuussa neuvolatädille soittaessani peruutusta neuvolaan, hän sanoi että seuraavan kerran kun plussan saan niin soita heti niin pääsen samantien sinne listoille ja luultavasti jonkunlaiseen tutkimukseen/seurantaan noiden keskenmenojen vuoksi. Ihanaa, kun neuvolatäti heti muisti minut ja sanoi, että on odottanut milloin soitan uudestaan. :) Toivon mukaan saisin neuvolassa käytyäni ajan myös varhaisultraan. Luulisi, että tosiaan toistuvien keskenmenojen vuoksi asiaa seurattaisiin hieman tarkemmin ja ylimääräinen ultrakin suotaisiin. Jos ei suoda niin luultavasti menen käymään itse yksityisellä 7-8 viikojen aikana jos tämä raskaus sinne asti kantaa.
chipmunk, hyvä että siellä on nyt otettu tilanne tosissaan :) kyllä sä saat todennäköisesti varhaisultran kunnalliselta, pakkohan sitä on seurata :) jos sulle ei suoda niin kyl olis jo ihme!
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app