Mä en tajua mistä ihmeen pullosta mun neuvolalääkäri on oikein löydetty. Mulla oli vika neuvolalääkärikäynti tällä viikolla, jolloin oli rv 36+2. Ei vastannut yhteenkään mun kysymykseen, ainut mitä sanoi oli "täällä se vilkuttelee, hienot on sykkeet". Kysyi multa, että mitä haluisin eniten tältä käynniltä, kun ultrasi. Sanoin, että jonkinlaista kokoarviota ois kiva tietää ja, että mahtuuko tulee hyvin (koska radi). Ohitti tyylikkäästi kysymyksen ja ei mitään vastausta antanut eikä edes mittaillut millään tavalla vauvaa, eikä tarkistanut mitään muuta kuin, että vauva on hengissä. Sit, kun muutama päivä sitten oli parin tunnin ajan säännöllisiä kipeitä (kuitenkin siedettävissä olevia) supistuksia 2-10min välein, jonka jälkeen rauhoittuivat, niin kysyin niistä, että että olisikohan jotain muutoksia tapahtunut kohdunsuulla ja, että pitäiskö tarkistaa, niin kommentti oli "hyvä hyvä, on varmasti jotain muutoksia" ei sanonut mitään muuta eikä ollut kiinnostunut tarkastamaan asiaa. Lisäksi mulla oli antibioottikuuri lopuillaan ja vielä jotain oireita silti ja virtsassa proteiinia 1 plussa, joten kysyin tästä, että mites toimitaan ja pitäiskö kattoo tulehdukset uusiksi niin totesi vaan, että juttele neuvolaterkan kanssa. Mä en tajua yhtään, että kuinka neuvolalääkäri voi olla tuollainen tampio! Päättelin siitä, että sitä ei A.kiinnosta pätkääkään tai B. Sillä ei ole riittävää ammattitaitoa hommaansa, jonka vuoksi tekee hommat juosten kusten. En muista mitä muuta kysyin vielä, mutta vastauksia ei saanut, lopulta tyydyin olemaan kysymättä yhtään mitään, kun huomasin, että ihan sama mitä kysyy tai sanoo niin menee kuuroille korville. Sit ku en enää Kysyny mitää, enkä juuri enää puhunutkaan muuta kuin tyyliin "ok" koska ei vastannut mitään ni alko kysellä mun Bmi:stä ennen raskautta ja sanoi vielä jotenkin typerästi, että "sullahan on varmaan ollu bmi ennen raskautta yli 25" totesin siihen vaan, että siinä neuvolakortissa on kyllä kaikki tiedot ja ei kyllä ole ollut ylipainoa ja bmi ei ole ollu yli 25. Mitähän ihmettä tolla meinasi? Ihan niinku ois halunnu tahallaan olla mulle ilkee. Onko muilla ollu nihkeitä neuvolalääkäreitä? Kuulostaako tuollainen teidän mielestä huonolta palvelulta/epäreilulta? Miksi neuvolalääkäri toimii noin? Pitäsköhän laittaa palautetta menemään tosta..