Neuvola, ultrat ym.

Hienoa MaiKhi! Minulla huomiseen asti odotettavaa. Pakko myöntää, että viime kerran möröt hiipivät mieleeni.
 
Millä vikoilla teillä on ollut eka ultra? Mulla 10+3 tällä hetkellä, eikä vieläkään ole tullut ultrakutsua :/ En tiedä pitäisikö soittaa perään vai odotella vaan. Ei jaksais millään odotella..
 
Täällä sai nt-ultraan ajan ekan neuvolan yhteydessä, se varataan 13. raskausviikolle. Virallisesti sen voi kai tehdä 11+0-12+6 jos nyt oikein muistan.
 
Täällä piti varata nt-ultra ite, varasin viikolla 7+ ja sain aikasimman mahdollisen ajan joka menee viikolle 12+3 eli aika pitkälle pitää vielä jaksaa odottaa, kolme viikkoa. Hurjan kauan pitää odottaa että voi edes tietää odottaako oikeesti mitää o_O
 
Alkuraskaus on kaikista rasittavin, ennenku liikkeet alkaa tuntua. Jatkuvaa pähkäilyä onko elämää vai ei, siks varmaan pakko kans se doppleri hankkia.. Mulla keskiviikkona varhaisultra, tänään 7+1. Siitä sit taas 4-5 viikkoa odottelua nt-ultraan.
 
Millä vikoilla teillä on ollut eka ultra? Mulla 10+3 tällä hetkellä, eikä vieläkään ole tullut ultrakutsua :/ En tiedä pitäisikö soittaa perään vai odotella vaan. Ei jaksais millään odotella..


Vähä outoa ettet ole saanu kutsua tms täällä se varataan ekan nlan yhteydessä nykyään, vielä muutama vuosi sitten nla laitto lähetteen ja tuli aika kotiin. Kannattaa soittaa nlaan tai äitiyspoliklinikalle.. Tai missä se ultraus tapahtuukaan
 
Mulla tuli nt-ultra aika samana päivänä netpostiin ko oli eka neuvolaki.
 
Mulla on nt-ultra tulossa rv12+6 ja on kuulemma oikein ihanteellinen ajankohta. Itse piti varata aika.
 
Monellahan se varmaan on juurikin tuolla 12+0-12+6 viikolla, koska siinähän on se kolme viikkoa minkä aikana se pitäis tehä ja tuo on se keskimmäinen viikko niin ei haittaa vaikka oiski sitte viikoissa vähän heittoa. Olettaisin ainaki.

mithra Monelta sullon ultra?
ja oliko vielä jollain muullaki tänään?
 
Terveisiä ultrasta. Saa hetkeksi huokaista, siellä näkyi raskausviikkoja 7+5 vastaava alkio ja sydän sykki Pahinta käynnissä oli että ultraaja oli mies! Itseäni ahdisti asia mutta hyvä kun kaikki oli ok!
Muoks. Huomenna sitten heti perään neuvola.
 
Muokattu viimeksi:
Ultrattiinko mahan päältä vai alakautta? Muistan kans ekassa raskaudessa aikanaan, kun ahisti mies lääkärit. Nyt jo niin tottunut että ei väliä onko mies vai nainen :D hyvä että kaikki oli hyvin, me mennäänkin sit aika samoilla viikoilla kun itellä tänään 7+2 :)
 
Hömppis, ultrattiin alakautta. Ja tää teki viel kaikki mahatunnustelut ja kondunsuun tunnustelutkin. Eikös sinulla ole huomenna ultra?
 
Juu huomenna klo 10.. Vähä meinaa jännittää :eek: onneks oon tänään töissä 22 asti, ei kerkeä pahemmin mietiskellä :D
 
Mä olen tosi outo, mutta mä tykkäsin hirveästi kun ekan lapsen kanssa mulla oli mieslääkäri joka teki kaikenlaiset alapäätutkimukset. :grin Se oli jotenkin tosi kiva ja käsitteli silleen "nätisti", ei todellakaan niin rajusti kun naiset, joitten tutkittavana olin ollut aiemmin. Mua ahdisti hirveästi kun jouduin myöhemmin naisgynelle. :eek: Vaikka ei sekään sen kamalampi kokemus sitten lopulta ollut. :rolleyes:

Mulla on vielä aikaa ultraan ja vähän jännittää että onko siellä mitään. Toivon kanssa, että ultraaja viitsisi näyttää mulle missä mun sektioarvet on, koska mua oikeasti häiritsee, että missään ei lue, miten siellä on leikelty. Kun eihän toi vatsan arpi liity niiden kohtu-sijaintiin... :rolleyes: Tosi ahdistavaa kun ei tiedä miten on tullut leikellyksi. :nailbiting:
 
Pitää kyllä paikkansa että miehet paljo hellempiä kuin naiset :D mulla tulee kaveri mukaan, lähinnä nyt ahistaa jos joudun sen nähden riisua ja availla haaroja :rolleyes::confused::D mutta voinhan mä sit sanoa sille että se saa poistua siks aikaa jos haluaa :D
 
hömppis, voit myös pyytää kaveriasi tulemaan sinne pääsi viereen, niin ei värkki ole kaikkien nähtävänä :D

Minusta tuntuu aina inhottavalta oli sitten mies tai nainen ultraamassa tai gynekologina. Ensimmäisen ultran viime raskaudessa (17+1) suoritti vanhempi nainen ja hän kyllä survaisi ultran sisuksiin todella varomattomasti ja miehenkin mukaan ymmärsi hyvin että sattui.
Enää en hänen ultrattavaksi suostunut ja loppuajan olikin miesgyne ultraamassa (+sairaalalla naisia).

Ensi maanantaina (19.10.) ensimmäinen neuvola!
 
Totta,niin voin :D

Mä en oo käynyt vielä ees neuvolassa.. Varaan sitten vasta ekan nlan kun selviää huomenna onko elämää vai ei.

Frozenflower, milläs viikolla sä olet? :)
 
Totta,niin voin :D

Mä en oo käynyt vielä ees neuvolassa.. Varaan sitten vasta ekan nlan kun selviää huomenna onko elämää vai ei.

Frozenflower, milläs viikolla sä olet? :)

Tänään omien laskujen mukaan 8+0 :)
Eli neuvola on sitten 8+6 viikoilla.
 
Takaisin
Top