Mä kävin eilen, rv 31+0 nla:n terkalla, mukana myös opiskelija. Paino oli kuin olikin noussut 450g/vko ja sf mitta oli nyt 28. Onko se paljon vai vähän? Viikoilla 27+0 sf oli 23,5 ja terkkatäti meinas, että se on vähän alakanttiin... mistäs ihmeestä minä voisin noita vertailla? Hemoglobiinit mitattiin mun pyynnöstä, kun viimeks oli 119, nyt oli 112. Kävin sitten ostamassa rautatabletteja. Meille ei ole sanottu mitään painoarvioita ultrien jälkeen, eikä edes miten päin vauva on. Itse en osaa arvata vauvan suuntia yhtään!
Siinä yhdessä pohdimme, että eiköhän työt ole tältä erää taputeltu minun osalta. Saikulla oon ollu pari viikkoa, mutta merkittävää hyötyä siitä ei ole ollut, siis siinä mielessä, että olisin "toipunut" työkuntoiseksi. Saikun syyhän oli tiuhat supistelut, liitoskivut ja muut kivut. Suppareita on toki ollut vähemmän, mutta aina jos edes kotitöitä tekee, esim. imuroi, supistelee sitten loppuillan. Mahakivut eivät ole loppuneet mihinkään, päinvastoin. Liitoskivut muistuttelee myös itsestään päivittäin. Lääkäriaikaa en saanut varata vielä, vaan sekin pitää jättää viimetippaan, eli viimeiseen saikkupäivään, joka on maanantaina. Silloin voin soittaa itselleni päivystysajan.
Minkäs ikäinen se
Wimin terkkatäti on, kun tuollaisia suustaan päästelee?

sori, sua ei varmaan naurata yhtään, mutta musta tuo on jotenkin koomista!

Aika moni ensisynnyttäjäkin on suunnilleen tuon ikäinen, siis miten muka vanha. Minulle ja miehelleni on monesti sanottu, että kun me ollaan taas sitten niiiiiiin nuoria (minä 25, mies 28) vanhempia. Ihan kuin me oltais joku teini-pariskunta!

No jaa, kai se ikäkin on katsojan silmissä.
Kokakola, kylläpäs on lääkäri ollut huoleton...

minulle määrättiin tosiaan saikkua, vaikka kaikki paikat oli kiinnikin, koska on kuulemma parempi levätä kuin riskeerata, jos supistelee paljon ja on muuta kipua... Menet vaan uudestaan vaikka vaatimaan sitä saikkua, jos yhtään siltä tuntuu! :)