Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuinka onnelliseksi voi ihminen tulla
mieskin ihan täpinnöissään, kyseli naama kiinni ruudussa, että onko hän tässä? entä tässä?
Mies ei tonne päässyt mukaan, mutta sain onneks kuvat mitä sitten ihasteltiin kotona yhdessä :) Itse olin laskeskellut että olisin eilen ollut menossa päivissä 9+4, mutta pari päivää otettiin siitä takapakkia, eli eilen olikin 9+2 ultran mukaan. Ei siis onneks suuri heitto! :) Nyt tekis mieli kuuluttaa kaikille että hei tiiättekö mitääää!!
Mutta parempi silti vielä pitää suu supussa 
Tuntui niin epätodelliselta. Oli kiinnittynyt ihan oikeaan paikkaankin! Apuva
TULEEKO MEILLE OIKEESTI VAUVA!!! 
http://www.vslaakaripalvelu.fi/www.vslaakaripalvelu.fi/Tervetuloa.html
Ensin lääkäri mittasi ja sai 12,5mm, joka vastasi rv7+3, mä olin silloin 8+1 ja huolestuin että tähänkö tämä nyt jäi, kun pitäisi tosiaan olla enemmän viikkoja. Mutta lääkäri lohdutti että tässä vaiheessa on vauvasta vaikea saada ihan millilleen tarkkaa mittaa, kun riippuu missä asennossa pikkuinen on. Lääkäri käänteli ultran päätä ja otti uuden mitan ja tulos oli 13,5mm ja nyt millin pidempänä vastasi rv8. Ja kun tosiaan tuolloin 7+0 crl oli 10mm niin olihan sintti kasvanut hurjasti 
Hei ihan uusia kaikki nämä jutut ... :) joten Osaisiko joku viisaampi neuvoa? Ensimmäinen ultra oli viime keskiviikkona ja siellä näkyi kuulemma tosihyvän näköinen ruskuaispussi ja alkio. Mutta sydämmen sykettä ei näkynyt. Hoitaja sanoi olevan normaalia alkion kokoon nähden joka vastasi viikkoja 6. Huolestuttaa vaan tuo kun joillakin on jo kuulemma näkynyt. Seuraava ultra varattiin 2 viikon päähän. Sitte löydettiin myös kysta munasarjasta joka oli kuulemma luultavasti tullut irronneen munasolun tilalle. (Anteeksi epäselvä viestini :D)