MW2B
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Neuvolassa käyty taas. Masuni on ihan normaalirajoissa, kuten arvelinkin. Vauvan sykkeet hyvät ja minun verenpaineet edelleen erinomaiset. Hemppa vähän laskussa mutta ei paha. Paino ei ollut liikaa noussut edelliskerrasta. Sokerit... vähän koholla
. Seuraan itse viikonlopun yli ja soitan sitten maanantaina terveydenhoitajalle tulokset. Jos edelleen koholla, sitten sokerirasitus. Byäää... nyt loppu hiilareiden mussuttaminen! Eivätpä ne mulle ikinä ole sopineet, joten miten sitten nytkään. Olishan se pitänyt tajuta.
Maanantaina kyllä teen miehelle 40-vuotissynttärikakun ja syön sitä itsekin.
. Seuraan itse viikonlopun yli ja soitan sitten maanantaina terveydenhoitajalle tulokset. Jos edelleen koholla, sitten sokerirasitus. Byäää... nyt loppu hiilareiden mussuttaminen! Eivätpä ne mulle ikinä ole sopineet, joten miten sitten nytkään. Olishan se pitänyt tajuta.Maanantaina kyllä teen miehelle 40-vuotissynttärikakun ja syön sitä itsekin.
Ei siis varsinaisesti kipua, mut semmosta. Tänään oli siis neuvola. Maha kasvaa käyrillä (tänään 30+3 ja sf-mitta 28cm) ja vauvalla kaikki hyvin :) Hb oli vaan 105, ihme kun on taas vähä enemmän väsyttänykki 

kuten yllä jo mainittiin, niin jokainen tietää vain itse omat kipunsa ja tuntemukset ja niiden vähättely on törkeää, varsinkin ammattilaiselta.