Kylläpä vaihtelee mitä neuvolassa sanotaan painosta

mulla oli maanantain neuvola rv 27+3 ja painoa tullu tähä mennessä 8,9kg. Ittee se ressaa mut ei terkka siitä motkottanu. Sano et joillaki kertyy nestettä enemmä ku toisilla ja sen mielestä mulla se näky vähän naamasta nyt kun ei oltu nähty viiteen viikkoon. Joulun jälkeen oli kiva reilu kilo per viikko spurtti painossa mut nyt se oli tasottunu 500g/vko mistä sano et on normaalia. Ja tietty sano et kattoo vaan miten niitä herkkuja syö ja sit jos meinaa turvottaa niin tarkkailis suolankäyttöä

mäki oon pystyny tähän mennessä liikkuu hyvin, lenkitän koiraa, kahvakuulailen, käyn uimassa...
Muuten neuvolassa itellä taas kaikki hyvin :) paineet 119/77, vauvanliikkeet ++ ja syke 140. Ja asiaankuuluvasti vauvan syke nousi kun se alko liikkua mahassa, ei tykänny taaskaa doplerista

sf-mitta oli 24cm, tultiin yläkäyrältä keskelle :P kuukauden päästä taas seuraava aika. Niin ja sokerirasituksen tulokset oli kuulemma erinomaiset, lisää sokeria mulle ;D
Suuhygienistinki käynnistä selvisin hengissä, sano ettei oo hoidontarvetta

hammaskiveä ja värjäymää putsattiin, kerroin myös et joulun aikaan ikenet ärty ja se sanokin et on pientä raskauden aiheuttamaa ientulehdusta. 6kk päähän uus aika, putsataan viel lisää ja katotaan et ikenet on rauhottunu raskauden jälkeen.