Neuvola- ja ultrakuulumiset

Tänään tuli kutsu naistentautien polille ar ultraan...25.2 nähdään asuuko tuolla sitten ketään :)
Pääsen kunnalliselle "ilmaseks" ar ultraan kun nt ulraan menen perinnöllisyys polille Helsinkiin..Ettei sinne tarvii mennä mutu tuntumalla ja sit ei kukaan asukkaan mahassa tai viikkoja liian vähän...
Tällä hetkellä ois viikkoja jasasa menkoista laskettuna 6+3 ja ultran aikaan 7+2...Epäilen kyllä suuresti että ovulaatio ollu myöhempään ni saa näähdä näkyykö siellä sykettä lainkaan...
 
Jardere: mulle tuli ekan raskauden jälkeen keuhkoveritulppa, joka on hengenvaarallinen. Koska se on kerran tullut, riski saada se uudelleen on suuri. Tästä johtuen täytyy nyt veri pitää juoksevana, ettei pääse muodostuun hyytymää. Mua vaan ällöttää toi vatsan piikitys ihan hirveesti... :sad001
 
Tääl uusi immeinen liittyy jutusteluun. Tänään rv. 6+6 ja laskettu aika olis 10.10.
Kaksi keskenmenoa takana, ja niiden vuoksi sain sit neuvolan kautta varattua ajan kunnalliseen ar ultraan jossa sit näkis jo aikasemmin (ennen ekaa neuvolaa) onko ketään kotona, ja jos on niin löytyykö sydämensykkeet. Tänään oli ko. ultra ja voitte kuvitella kui leveä hymy ja helpottunut olo oli ku ruudulla näkyi viikkoja vastaava alkio ja sykkivä sydän. Ehkä tästä viel jotain tulee :)
Eka neuvola 9.3. (rv. 9+2)
 
Kiitos. Mie tääl odottelen varmaanki päivän kerrallaan enkä ala viel leijumaan pilvissä. Minusta on vissiin tullut realisti kahden viime kokemuksen jälkeen. Neuvolaan tosiaan on hieman yli 2vk. ja sen odottelu tuntuu pitkältä, kärsivällisyys ku ei aina ole vahvuuteni.
 
Meillä on pimmi aika samat viikot, mulla on nyt 7+0. Kyllähän ne aiemmat kokemukset aiheuttaa pelkoa ja epävarmuutta, toivottavasti voisit myös nauttia raskaudestasi!

Itse menen ar-ultraan vasta ens maanantaina ja kädet on kyynärpäitä myöten ristissä, että kaikki olis ja menis hyvin. Neuvola on mullaki kahen viikon päästä, jolloin on 9+0.
 
Muokattu viimeksi:
Pimmi, tervetuloa! Toivotaan että nyt saadaan nyytit syliin asti, täälläkin takana yksi km pari kk sitten.
Tähtityär, mullakin on maanantaina ultra! Tsemppiä :) nyt 6+5
 
Kiitos kannustuksesta. Luulempa ett neuvolan odottelu sujuu kohtalaisen nopeaa ku kaikki ajatus menee pahoinvoinnin hillitsemiseen ja sen pitämiseen loitolla. Se oire on muistuttanut mua siitä ett pikkuinen on viel mukana, ja nyt ku on todettu ett sydän sykkii, niin kai täs vois alkaa enemmänki nauttimaan raskaudesta.
 
Jännästi erillaisia käytöntäjä paikkakunnittain (toki tilanteetkin erillaisia). Mä otin yhteyttä neuvolaa 17.2 kun CB digi näytti 2-3viikkoa. Kävin nyt pe ekassa ultrassa, toki siellä etsittiin kadonnutta kierukkaakin mutta sain kuvan komeasta "ontelosta" (arvio nyt 5-6vk) :) 5.3 antoi lääkäri heti uuden ajan, silloin katsellaan löytyisikö syke niin osaisi sanoa tarkemmin viikkoja. Yllätyin että saan mennä het uudelleen, ystävänikin ihmetteli. He ovat joutuneet käymään yksityisellä. Johtuisiko siitä ettei tiedetä milloin lähtenyt alulle?
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on varhaisultra klinikalla 12.3 ja sen jälkeen ajattelin soittaa neuvolaan.
Saako muuten sen neuvolan työntekijän valita itse vai määrääkö ne jonkun tietyn?
 
Kultakutri, riippuu paikkakunnasta, mut yleensä terkoilla on omat aluejakonsa esim. teiden/katujen, kaupunginosien tai postinumerojen mukaan. Jos jonkun kanssa ei kemiat yhtään kohtaa, niin voi pyytää, että pääsiskö jollekin toiselle.

Mä kerroin tänään pomolle ja samaan syssyyn varasin myös oman ekan neuvolan, joka olis parin viikon päästä. :) Päädyin nyt kuitenkin käymään tossa seinän takana, niin ei tarvii käyttää niin paljon aikaa siihen, et kulkee muualle.
 
Sain aikaseks soitettu neuvolaan ja työvuorojen takia eka aika vasta 23.3 ja silloin mennään jotain 9+ tai 10+..no eipä siitä sitten oo enää pitkä aika ekaan ultraan.. :p
 
Oho.. kävi pienen pieni laskuvierhe.. viikkoja olis neuvolan aikaan jotain 9+2 ja 9+6 välillä.. :rolleyes:

Saa nähä jaksaako ootella tonne saakka vai tuleeko käytyä varhaisultrassa.. Tiedä vaan raaskiiko siihen laittaa 100€.. :shifty:
 
Tähtityät, mulla sama edessä 5.3 :) Jännittää, toivottavasti siellä sykkii vahva sydän! :Heartred
 
Meilläkin 3.3. Eka ultra tulossa, kovasti kyllä jännittää että onko kaikki kunnossa :)
 
Täälläkin ar-ultra takana ja yksi pieni mukana. Sydän sykki ihanasti ja vastasi täysin viikkoja. ♥ Kaikki oli muutenkin ultraajan mukaan oikein hienosti. Yhtä hymyähän tässä on nyt oltu. ♥
Eka nlakäyntikin oli aamusta. Papereiden täyttelyähän se pitkälti oli (kuten aiemminkin). Meillä olisi mahdollista ihan pyynnöstä päästä perinnöllisyyspolille istukkabiopsiaan, mutta ei haluta sitä ellei jotain poikkeavaa nt-ultrassa näy. Toivottavasti ei.

Olisipa joka maanantai näin onnea täynnä. ♥
 
Meillä on 12.3 eka neuvola (käytiin syksyllä ennen km ja kaikki asiat muistissa joten terkkari laittoi vain lähetteen, että voi varata nt-ultran joka onkin 13.3).
Toi nt-ultra on nippa nappa silleen että vkot on n 11+0. Se nainen olisi halunnut varata ultran vasta sitä seuraavalle vkolle, mutta mies on silloin koko vkon Alpeilla, joten pyysin jo edelliselle vkolle.
Nyt kävin vain sen naisen äänensävystä miettimään, että oisko jotain merkittävästi huomannut paremmin sillä seuraavalla vkolla.
Ne ketkä on varanneet nt-ultraa niin paljon teillä on silloin vkoja?
 
^Juu unohtakaa toi kysymys kun nyt hätähousu vähän googlaili ja ihan hyvä aika toi on ultrata :)
 
Takaisin
Top