Mulla oli viime perjantaina lääkärineuvola, ja jäi siitä jäi nyt eka kertaa jotenkin kurja fiilis. Ensimmäinen neuvola ja molemmat ultrat oli tosi positiivisia kokemuksia. Tällä kertaa ensin neuvolan tätä ensin kutsui mut sisään ja siirsi mun seuraavaa aikaa viikolla eteenpäin ja lähetti sitten lääkärille. Siellä tehtiin se gynegologinen tutkimus ja kuunneltiin hetki sydänääniä (mikä oli kyllä ihanaa <3). Mutta sitten vaan käskettiin laittaa vaatteet päälle ja lääkäri kysyi onko mulla kysymyksiä. Kyselin vähän mun selästä, kun sen kanssa on aiemmin ollut ongelmia, että pitäisikö mun jotenkin varautua. Lääkäri käski jatkaa liikunnan harrastamista ja palata asiaan, jos ongelmia alkaa ilmetä.
Ja se oli sitten siinä. Aikaa meni kaikkineen max. 15 minuuttia, eikä mua edes punnittu eikä mitattu verenpainetta tai hemoglobiinia. En tiedä, ehkä niitä ei ole tarkotuskaan sitten seurata tässä alussa vielä niin tarkasti, mutta jotenkin olisin odottanut että ne kuitenkin otetaan kun edellinen neuvola oli joulukuun alussa ja seuraava sitten vasta maaliskuun alussa. Neuvolatäti (eri kuin ekassa neuvolassa) ja lääkäri olivat kyllä molemmat ihan mukavia, mutta jotenkin jäi sellainen fiilisi, että mut vaan kiirellä lykättiin ulos sieltä.
Jäi harmittamaan etten tajunnut itse kysyä edes siitä hemoglobiinin mittaamisesta, kun sen mahdollinen lasku on vaivannut mun mieltä kun tää väsymys ei ota hellittääkseen. Noh, ei auta varmaan kun odottaa seuraavaa neuvolaa tai käydä työterveydessä mittauttamassa se...