Mulle taas neuvolatäti sanoi, että eka laskettu aika on vain laskennallinen ja lopullinen laskettu aika määrittyy sitten ensimmäisessä ultrassa. Eli ilmeisesti vaihtelee paikkakunnan käytäntöjen mukaan. Mulla siis vaihtui ultrassa viikkoa eteenpäin alkuperäisestä lasketusta ajasta (tasan viikko siis).
Itse taas odotan tuota neuvolaa, joka on kahden viikon välein. Saa kuulla Toukan sydänäänet (ja muutenkin varmistaa, että arvot kunnossa). Meillä kun ei ole doppleria (en uskaltanut ostaa, kun pelkäisin, et oisin sit paniikissa kuuntelemassa koko ajan, et kuuluuko ne sydänäänet vai ei) ja oon koko raskauden tuntenut tosi huonosti (tai sitten ollu liian epäileväinen) Toukan liikkeitä, niin kiva saada henkistä vahvistusta, että Toukalla on kaikki ok :) Kyllä Toukallakin on siis (kuten varmaan lähes kaikilla) tietty päivärytmi ja jos ehtii/pystyy herkistymään niin tiedän missä kohtaa päivää todennäköisesti parhaiten tuntee niitä liikkeitä, vaikkakin heikosti. Ellei potki sit vasemman kyljen puolelle kylkiluiden alle - ne tuntee parhaite. Yleensä vaan potkii aika lailla suoraan keskelle eli just istukan kohdalle.