Mulla oli nyt se neuvola lääkäri. Ei tarvinnut tavata sitä hoitajaa joka oli viimeeks ja puhuin nyt paljon sen toisen kanssa joka siellä on. Tuli meinaan helpotuksesta itku kun sain ihan avoimesti kertoa mikä mättää. Kerroin että olen joutunut muutaman kerran puolustamaan omaa mielipidettäni ja arvojani ja sen ei kuuluis mennä niin. Neuvolan kuuluis olla paikka jonne voi mennä hyvällä mielellä ja josta saa tukea. ei paikka jonne "on pakko" mennä ja jossa joutuu seisomaan tukevasti että pystyy puolustamaan omaa kantaansa. Sanoin että mulla ei todella ole ollut siellä lämmin ja tervetullut olo, ei sellanen olo että voisin luottaa omat murheeni hoitajalle, tää nainen oli aivan ihana! kuunteli ja ymmärsi, sanoi että näitä tulee aina välillä ja joskus kemiat ei vaan kohtaa ja että voi vaihtaa hoitajaa, antoi esimiehensä numeron ja kehotti soittamaan. Tuhat kiloa lähti painoa harteilta sen itkun myötä.
Mulla on vauva poikittain , ja potki taas mikkiä kun kuunneltiin sydänääniä. Hän ei selkeesti tykkää yhtään ultrasta eikä doplerista :)
Ihanaa lomaa etelään lähtijöille
Mulla on vauva poikittain , ja potki taas mikkiä kun kuunneltiin sydänääniä. Hän ei selkeesti tykkää yhtään ultrasta eikä doplerista :)
Ihanaa lomaa etelään lähtijöille