puapru
Kommentoinnin ninja
Niinkuin moni muukin on jo todennut, jännä miten paljon vaihtelee tämä käytäntö neuvolakäyntien suhteen. Täällä meillä Asikkalassa on käyntejä ollut noin 4 viikon välein, tosin lasken tähän kaikki käynnit, eli tähän mennessä 2 neuvolakäyntiä, 1 neuvolalääkäri ja np-ultra. Minulle ihan sopiva tahti, mutta meilläpä ei ole mitään hankaluuksia vielä matkan varrelle sattunut.
Se, mikä meidän neuvolassa minua ihmetyttää, on se etten ole saanut sieltä vielä yhden ainutta esitettä/paperia/kirjasta matkaani. Olen ymmärtänyt että jossain näitä jaetaan ihan kyllästymiseen saakka? No, olen selvinnyt ilmankin, mutta toisaalta olen ymmärtänyt että joku on saanut ihan hyödyllisiäkin juttuja kotiin luettavaksi...
Se, mikä meidän neuvolassa minua ihmetyttää, on se etten ole saanut sieltä vielä yhden ainutta esitettä/paperia/kirjasta matkaani. Olen ymmärtänyt että jossain näitä jaetaan ihan kyllästymiseen saakka? No, olen selvinnyt ilmankin, mutta toisaalta olen ymmärtänyt että joku on saanut ihan hyödyllisiäkin juttuja kotiin luettavaksi...