Olipas minulla juuri vähän turhan oloinen neuvolakäynti :( Siellä ei ollut se varsinainen neuvolantäti vaan sijainen, joka sanoi virallisesti olevansa kouluterveydenhoitaja. Tuntui olevan vähän pihalla asioista ja enpä sitten viittinyt paljoakaan kysellä mitään, kun arvasin, ettei hän osaa vastata niihin kysymyksiin.
Paineli vatsaa, mutta sanoi, ettei osaa paikallistaa kohtua (!). En kyllä itsekään ole sitä saanut löydettyä, mutta arvelin juuri tässä neuvolassa kysyä neuvoa, missä kohtu mahataisi sijaita.. Sitten YRITETTIIN kuunnella sydänääniä, hän jo varoitti etukäteen, että saattaa olla hankaluuksia löytää. No jotain jumpsutusta sieltä kuului, välillä minun omia sykkeitä ja välillä (luultavasti) vauvan. Jäi todella epämääräinen olo tuon neuvolan jälkeen.
Onneksi hän varasi minulle vielä kuukauden päähän uuden ajan (silloin rv 18+1). On pari viikkoa ennen rakenneultraa ja silloin pitäisi olla virallinen neuvolantäti paikalla. Mietin tuossa vaan, että pitäisikö tilata itselle doppleri, jotta voisi yrittää etsiä itse rauhassa niitä sykkeitä vielä ennen tuota seuraavaa neuvolaa..