Neuvolassa kaikki hyvin. Ihmettelin täällä aiemmin, kun mun verenpaine oli tipahtanut lukemiin 95/65. Nyt oli sitten 130/80. En tiedä johtuiko tuo nyt sitten siitä, että tänään koitti töihin paluu (oli kyllä ihan kiva tulla eli sopivan pituinen loma takana) vai siitä, että terkkari muistutti mun anoppia :D Oli jo neljäs täti, että vähän enemmän pysyvyyttä kyllä kaipaisin :( En viimeksi saanut sitä raskaustodistusta niinkuin olisi pitänyt ja mun piti nyt sitten pyytää se niin enköhän mä muistanut sen nyt vasta, kun pääsin takas töihin. Täytyy soittaa sinne huomenna ja pyytää, että postittavat tai laittavat luukulle valmiiksi, että saan vain noutaa sen.
Painoa on nyt tullut +6kg raskauden alusta. Pelkäsin kyllä, että nyt olisi tullut vielä enemmän, kun viime viikolla oli kolmet synttärit ja yhdet tuparit ja tuli mussutettua enemmän kuin normaalisti, mutta onneksi oli pysynyt kohtuullisena tuo painon nousu. Lääkäri muistutti, että nyt alkaa vauvan massakausi ja liikunta alkaa hankaloitua, että tästä eteenpäin kannattaa olla entistä tarkempi sen kanssa, mitä syö.