Mulla on rakenneultra vasta 2 päivän päästä, kauheen myöhään kyllä, viikolla 22.. tai tuntuukse vaan, ku osa on päässy jo viikolla 19 :D Yritin jo miestä valmistaa tulevaan, et jos sielt paljastuuki tyttö (ollaan siis molemmat puhuteltu pojan työnimellä maha-asukkia, ja molemmat ollaan poikafiiliksissä).. Mies sit sano et sillä on jo se nimi, et vaiks ois tyttö ni pojan nimellä sitä kutsutaan silti.. :D jää nähtäväksi :D
Hirveen jännää kyllä, jotenki pelottaa, et onko kaikki ookoo, mut toisaalta oon kyl tosi luottavaisin mielin et kaikki on hyvin :)
Mulla on tuo sokerirasituskin vielä edessä päin -yök. ´Viikon päästä on neuvola jossa käydään niitä kela juttuja läpi ja samalla se neukkatäti tekee lähetteen sokerirasitukseen ja pääsen varaileen aikaan. Tääl vissii kaikki menee sinne automaattisesti, tai johtuuks sit mun iästä (27v)?
Töissä oon nyt kesäloman jälkeen kolmatta päivää, ja iskiais vaiva tuli taas. Teen siis istumatyötä, joten kai tää istuminen sit laukasee tuon. Eilen illalla taas iski noidannuolimainen lamauttava kipu vasempaan pakaraan ja takareiteen, et piti iha kiljasta ku meni kramppiin vasen puoli - ja se kipu - iha jäätävää :( Mies vaan nauro, et jännä nähä miten kiljun sit synnytyksessä :D Masokisti :D Mut tosi kurja vaiva kyllä :( Ice power autto, ku laitoin pitkin alaselkää, pakaroita ja takareisiä yöksi (paleli kyl peiton alla nii kovin sit et ei meinannu tulla nukkumisesta mitään :D) ni aamulla ei säteilly enää ja pääsin töihin.. Mut pitää kyllä ottaa taas neuvolassa puheeksi tuo asia ja et miten sitä vois hoitaa ..