Simpukka78, ok, kiitti :) Mulla on se rakenneultra 2 viikon päästä. Kuukauden päästä on sit neuvola jossa käydään läpi ne kela-jutut ja sit saan lähetteen sokerirasitukseen. Vähäks mälsää, ku pitää mennä sinne vaik ei mitään riskiä olekaan, mut kai ne nykysin ottaa varman päälle ja kaikki menee siihen.
Mullaki oli noussu hd 122 -> 130. Kerroin terkkarille et syön edelleen rautalisää, ni sano et välttämättä ei enää joka päivä tarvi ottaa sitä, mut katotaan viel kuukaus, ja sit varmaan saan lopettaa niiden syönnin :) Mullaha oli alkuun 119 joka tipahti sit 113 ja olin iha kuoleman väsyny, nyt ei enää läheskä nii paljon väsytä, enkä välttis tarvi päiväuniakaan joka päivä. Tosin oon lomalla ni nukkuuha sitä muutenki enemmän sit yöllä. Täälläki oli sydänäänet 150 ja monoa tuli kans siihe laitteeseen vaik en ite mitään tuntenukkkaa. Iltaisin kyllä liikkeet tunnen ku käyn nukkumaan, ni sit alkaa kunnon potkuttelusarjat aina. Terkka kysy ku etti sydänääniä et onks mulla istukka edessä, ku hetki meni enneku löys sydänäänet, mut en osannu vastata, ku ei mulle ultrassa oo sanottu mitään. Mikä se sf mitta on? Onkse just se mikä mitataan häpyluusta siihe kohdun johonki kohtaan..? Onkse nyt ylimpään..
Multa otettiin joku semmonen mitta ja sanokohan et ois 24, ilmeisesti kuitenki senttejä. Kohtu vastas viikkoja ku tunnusteli.