Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PePa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eiku joo, niin onkin. Mitä mie sekoilen. Kun ekassa raskaudessa neuvolan täti tai siis sen sijainen, sanoi että ne ois just pääperä ja reisiluu, ja sit myöhemmin äitiyspolilla tarkistin asian uudestaan :D. Muisti on hyvä, mut lyhyt mulla näköjään :D

Me käytiin rakenneultrassa viime viikolla, viikot heitti hiukan alaspäin, mutta kaikki oli hyvin vaikka tässä onkin joutunut olemaan sairaslomalla erinäisten ongelmien takia..
Meillä taapero oli sen verran ujolla päällä ultrassa, että oli ensin jalat koukussa, sitten oli napanuora tiellä ja lopuksi vielä käsi edessä.. Mutta tyttöä lääkäri veikkasi. :) Ja on erittäin vilkas tapaus, tullut selkeästi isäänsä.. :D
Mitenkä teillä muilla liikeet tuntuu? Tuntuvatko jo selvästi käteen?

No meillä neuvolan täti tunti liikkeet käteet tiistaina(17+5) mut nyt muksu päättäny kääntyä selkää kohti ja nyt tuntuu vaa epämäärästä töminää selässä. Eilen tosin tuntu sellane kunnon potkusarja iha vasempaa kylkee ja tuntu kätee mulle ja miehelle :) Et veikkaan et kyl tuntuis oikee hyvi jos tuo mokoma kääntyis vaa mahaa päi potkii :P

Mä tunnen kaikki liikkeet käteen (paitsi selkään kohdistuvat tietty) ja mies tuntee myös. Mahakin pomppii jo tosi hyvin potkuista. 

Tunteeko muut sitä jalkaa tai kättä vielä? Mä tunnen sillon kun tuo tönii jalallaan niin sen jalan semmosena mötikkänä :D

Meillä ei tunnu erikseen kättä tai jalkaa mutta kova plöntti tuntuu aika jommalla kummalla sivulla, että on varmaankin pää tai peppu sitten siinä. :) Kovia potkuja vedellään päivittäin ja reagoi heti kun tuleva iskä juttelee masuasukille. :)

Oho, aika aikasessa vaiheesa tunnette liikkeet käteen.. mä tunnen joskus iltaisin jotain semmosta epämäärästä muljuamista, mut en kyllä käteen tunne mitään, ku tuntuu et ne tulee niin harvoin tai sit se lopettaa sen jos koskee mahaan.

Mullakin tuntuu että ne liikkeet vähenee jos kosken mahaan. Eli miestä nyt taitaa harmittaa kun ei pääse tuntemaan niitä potkuja :S Mutta ehkäpä vauva pian kasvaa sen kokoiseksi että potkut alkaa kädellekin tuntua kunnolla :)

Mä oon kehtttänyt tavan koskea, mikä vissiin ärsyttää pojua, kun sillon tosiaan alkaa potkii ja nyrkkeilee just kohtaa mihin kosken :D

Voi olla että sulla ddrops on kans kääntyneen tonne selkää päi potkii. Ku niit on vaikee tuntee tai ite tuntuu ku joku vaa välil tömisis tai tärähtäis siel ja sit välil tuntuu melkee epämiellyttävää muljumista ku se venyttelee jalkojaan tai jtn ja pää/selkä kiehnää mahaa. Mulla jotenki tosi arka ollu toi mun maha viimisen viikon nii ku se alkaa venytteleen nii tuntuu ku ei ois juoksulenkin jälkee venytelly ja seuraavan päivän yrittäis juosta uusiks heti aamulla.
Mut toissa iltan tunsin tasan kaks potkua iha tuolta kyljestä kätee. Yks osu omaa ja sit vetäsin äkkii miehen käden siihe ja potkas viel toisen kerra ja sit käänty takas tömistelee selkää. Viel viikko sitte toine potki mahan suuntii muttei tuntunu omaa mut hoitajan kätee.... Jos se taas kohta kääntys ympäri emoticon

mul ei tunnu käteen ja aina jos laittaa mies esim käden siihen niin ei varmasti liikahdakkaan :D vaik viikol 24 mennään jo ni luulis koht tuntuvan ylospäinki :D

Mulla tuntuu toisinaan käteen ja mieski pari kertaa on jo tuntenu. Liikkeet kyllä muuten tuntuu tosi hyvin, ja usein, varsinkin jos ehtii yhtään istahtaa. Mikhän jalkapalloilija sieltä on taas tulossa :).

Minä poistun nyt teidän keskuudestanne :/ Käytiin tänään siellä naistenklinikalla ja meidän pieni ei jaksanut enää vaan sydän oli lakannut lyömästä. Huomenna mennään kaynnistykseen ja synnytys on edessä. Toivon vain ettei synnytys pitkity turhaan kun ei ole edes sitä vauvaa palkinnoksi urakasta :( 
Kiitos teille kun olen saanut täällä kanssanne odottaa, harmi vain että tämä loppui ennen aikojaan. Varmaan myöhemmin tulen lukemaan kuulumisianne, ja haluan kuulla iloisia synnytystarinoita :)
Onnea loppuodotukseenne!!

PePa ja pikkuenkeli rv 22+4

Oon ite tuntenut liikkeet viikon-parin ajan käteenkin ja perjantai-illalla nukkumaan mennessä mieskin tunsi ekaa kertaa <3 Harmittaa, etten nähnyt sen ilmettä, kun oltiin jo sammutettu valot, mutta äänestä kyllä kuuli liikutuksen ja innostuksen :)

Meillä on huomenna rakenneultra. Onneksi sain vielä viime yönä nukuttua, koska oon varmaan aika levoton ens yönä. Onneksi toinen siellä häärää, joten siitä ei oo epäilystä, etteikö siellä elossa oltaisi, mutta vielähän voi tulla vaikka mitä yllätyksiä... Yritän olla ajattelematta sitä...

Voi PePa! Aloin kirjoittaan tuota mun viestiä ennen kuin luin sun viestin... Itku tuli. Oon niin pahoillani! Voimia huomiselle! 

Voi ei Pepa, osanotot :(

Nuista liikkeistä vielä.. en tiiä oonko sit ite niin menevää sorttia, et en päivittäin ehdi istumaan/makaamaan et kuuntelisin/tunnustelisin liikkeitä, ku en joka päivä niitä kyllä tunne. Sellasia parin kolmen sarjan muljahteluja harvakseltaan, ehkä just eniten illalla nukkumaan mennes. Mut ne on kyllä aika heikkoja, et en kyllä todellakaan käteen niitä tunne, eikä se ees potki silloko yritän tunnustella mahaa tai pidän kättä mahalla. Paitsi ne mun kokeilut on 10 sekuntia - ei tunnu mitään - ja sit luovutan :D et en kyl jaksa ootellakkaa kauheen kauaa.. Ehkä ne vielä täs alkaa tuntumaan muutaman viikon päästä :)

osanottoni pepa.. ja voimia koko perheelle! <3 oon aina luullut että näillä viikoilla oltaisiin jo ns. turvassa.. mut nyt kun on useammassa ryhmässä kirjotellut (ku oon lokakuinen "oikeesti" ) niin liian monta liittynyt enkeleihin vielä näin myöhäisillä viikoilla.. :(

Takaisin