Neuvola- ja ultra käynnit

Beneathbeautiful, no kato kyllähän se nyt toimii. Tässä sen huomaa että ei oo diginatiivi, kun ei ossoo näitä vehkeitään käyttää. Tänään meni eka kertaa uudessa työssä hermo, kun en sisäistänyt ja muistanut itselleni uuden järjestelmän toimintaperiaatteita :)

Eli tästä eteenpäin tykkään vaikka mistä ja rakastankin jotakin!
 
Ihana lukea hyvistä ultrauutisista, lisää uskoa että ehkä itselläkin kaikki hyvin. Tosin pääsen vasta ultraan kunnan tarjoamaan nt-ultraan. (meillä ei neuvolasta varhaisultraan pääse, eikä ole yksityiselle varaa mennä :sad001
 
Meillä eka neuvola jo 29.6. poikkeuksellisesti noin aikasin ku viikkoja silloin vasta 6 mut ku neuvolatäti jää sit kesälomalle :) tosin eipä varmaan hirveesti oo jutut muuttunu täs puoles vuodes :) varhaisultran varasin 13.7. sitä ei malttais millää odottaa mut kai se on vaan pakko ja toivoa et kaikki ok :)
 
Ja varasin varhaisultran yksityisestä neuvolasta kun oli 3 kertaa halvempaa kun esim terveystalolla tai lääkärikeskus aavassa
 
Meillä oli eka neukku eilen. perus puheet siellä käytiin ym. lääkärineuvola on sitten 8.7. siellä kuunnellaan sitten jos sykkeet löytyisi :Heartred
 
Ihania ultra kuulumisia!:Heartred
Iik en jaksa odottaa ekaan neuvolaan joka on tiistaina tiedän ettei ne ultraa mutta ehkä ku puhun mun huolista varsinkin kun pelkään kohdun ulkosta ku hirveeet alavatsa kivut nii vois ehkä ultrakki :) maybe,maybe not
 
Mmaljo, mulla on varhaisultra 6.7, että samalle viikolle jännitetään. Sitten olis 7+3... Onhan tää kyllä vähän liian jännittävää ...
 
Pari päivää vierähtikin ihan siivillä, eikä ollut voimia tänne tulla kirjottamaan... Siellähän se pikkuinen hengissä oli ja sydän löi vimmatusti :Heartred Viikkoja oli tuolloin omien laskujen mukaan 7+2, ja lääkäri totes että vastaa 7+1 joten kaikki siltäkin osin kunnossa :) Olen vain niin onnellinen!
 
No.. Kävin tänään ar-ultrassa. Menkoista laskettuna pitäisi olla 6+5. Kohdussa oli sikiöpussi ja hentoa sisäkaikua. Alkiopussin koko vastaa 4+2.. No lähete sairaalaan, parin viikon päästä kontrolliin... Ja sit selviää tämän raskauden kohtalo. 2 keskenmenoa kokeneena (ja myös kolme lasta omistavana) otin tietysti sen kannan että kaikki on mahdollista ja että oireista huolimatta kaikki ei välttämättä kuitenkaan ole kunnossa... Mutta kyllä tää tuntuu pahalta... No ihmeitä on näissä ultrajutuissa tapahtunut yhellä jos toisella. Ei auta kuin odottaa ja toivoa parasta. Nää asiat kun ei ole meidän käsissä.

Ja olen kyllä siitä iloinen että päätin mennä ar-ultraan.. Jos kaikki ei ole kunnossa ja ei olisi tyhjentynyt itsestään, uskon että niskapoimu-ultrassa olisi tuntunut todella pahalta... Mutta nyt vaan odotellaan ...
 
Muokattu viimeksi:
Emskuli toivotaan, että kontrollissa on kaikki hyvin! Onko mahdollista, että ovis on vain ollu myöhemmin?
 
Söin minipillereitä kun tulin raskaaksi. Oli monta kk ettei ollut menkkoja lainkaan... Viimeisin vuoto alkoi 10.5.. Et ei ota tolkkua.. Raskaustesti näytti haaleaa plussaa 13.6. Ja vahvistui siitä..
 
Emskuli, toivotaan parasta että se lähtis siitä. Epätietoisuus kai se ikävintä on. Kaikkea hyvää, nämä ei todella ole omissa käsissä, vaikka hyvää toivoo ..

Huhhuh, että jännittää jo nyt se ar-ultra ja pitäis vielä viikon päästä maanantaihin jaksaa. Olen ajatellut pissata viikkotikkuun ens viikolla, että näkee onko kehitystä. Sitä en tiedä onko viisasta vai ei, mutta enpä tiedä kestänkö "koko totuutta" lääkärissä. Omalla kohdallani luget pitää vuodot poissa, että todistusaineisto omasta raskaudesta on ihan testeistä kiinni.
 
Mä juuri soitin neuvolan sihteerille että kumpi terkka mulla on raskaudessa. Mun oma terkka on sit lomalla seuraavan kuukauden! :'( ääää olisin kaivannu omaa terkkaa alusta asti. Pian soittamaan sijaiselle!
 
Soitin sijaiselle joka sanoikin että mun terkka vois ultratakki mutta kun on lomalla (jonka jo tiesinkin).. no hän oli aivan ihana, vaikka toinen hoitaja hänelle ohjeisti että yksityiselle niin hän soitti ihanasti poriin naistenpolille ja äitiyspolille ja jutteli monen hoitajan kanssa siellä ja hän sai mulle ajan varhaisultraan!!!! ♡ sinne siis kahden viikon päästä maanantaina!
 
Takaisin
Top