Mä en varmaan edes tullut sanoneeksi neuvolassa, että mulle alunperin laitettiin kaksi alkiota kohtuun ja varhaisultrassa epäilivät toisen menneen kesken. Mun oli alunperin tarkoitus antaa/näyttää tayssista saamani lääkärin sanelu terkalle, mutta ei sitten tullut näytettyä. Mainitsin vaan, että on ollut vuotoja ja varhaisultrassa nähtiin hematooma kohdussa. Jälkimmäisellä käynnillä tayssissa käskivät kyllä ottaa nuo lääkärin sanelut mukaan sinne ultraan, että voivat sitten ainakin katsoa mihin suuntaan se hematooma on mennyt.
Hitsi, mä en ole lukenut mitään seulontaoppaita kuin ehkä vilaukselta jossain vaiheessa netistä ja terveydenhoitajakin vaan läväytti yhtäkkiä kysymyksen pöytään, että ootteko aatellu osallistua näihin seulontoihin. No, siinä vaiheessa oli vähän semmonen öö-olo, kun ei ollu hirveesti tietoa asiasta. Tiesin sen verran, että siihen liittyy ne verikokeet ja ultra. Verikokeisiin olis pitänyt mennä joka tapauksessa ja ultraan tottakai halusin, niin aattelin, että kai se seulonta menee sitten siinä samalla. Eipä tullut sitten sen pidemmälle sitä asiaa ajateltua ennen kuin nyt alkanut tuntua, että haluanko mä edes tietää niitä riskilukuja jne...