Tänään oli neuvolakäynti ja kaikki oli oikein kohdillaan...paitsi ilmeisesti mun paino. Neuvolatäti sijaisti meidän omaa hoitajaa ja painon mitattua totesi huolissaan, että se on laskenut. Ja sit sain ohjeet, miten ei saa laihtua enää ja on syötäväsyötäväsyötävä. No joo-o, koko ajan, kun nyt on päässyt pahimmista pahoinvoinneista eroon. Yritin selittää, että viimeset kaks kuukautta oon lähestulkoon päivittäin saanut vain ja ainoastaan väkisin syötyä ees jotain. Ei se paino sillon pääse juuri nousemaan.
Kaiken huippu oli sit, kun kotio pääsin ja katoin vasta sitten äitiyskortista, et paljonkos se mun paino nyt oli laskenu, niin huimat 200g!!
Pelkästään jo nesteiden vaihtelu voi helposti olla tuon verran!
No joo, onneksi hb ja verenpaineet oli kunnossa ja "pikkuveturi" jumputti massussa terhakkaasti
Eiköhän tässä painokin lähde nousu suuntaan, nälkä ainakin on palannut lähes 2kk tauon jälkeen.
Ai niin, kun kerroin, että syön omega3 tabletteja, niin sain ohjeistukseksi, että noin kk ennen laskettua aikaa pitää lopettaa. Omega3 vaikuttaa veren hyytymistä heikentävästi eli ei oikein hyvä sit synnyttäessä, jos jotain tulee.