Neuvola- ja ultra käynnit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä saa olla lapset mukana kunhan niille on toinen aikuinen mukana.

Naistenklinikalla ultrassa ei saa myöskään olla lapset mukana.

Mulle tulikin nyt ylimääräinen neuvola ylihuomiseksi kun sokerirasituksessa 1 ja 2h Arvot oli molemmat reilusti yli rajan... Molemmat oli jtn 13 ja raja-arvot oli 10 ja 8,6(?).

Että siinähän se radi tuli... Saa sit vissiin vehkeet neuvolasta kotimittauksiin...

Täällä kans neuvola täti ehdotti sokerirasitukseen vaan sen takia että juon vettä että pää kipu hellittää.. ite en kyllä yhtään innostunu.. ja sit ku painoa on tullu.. saa ny nähdä miten käy ku ootan nyt lääkärille aikaa

Hyvinkäällä sai esikoinen tulla isän kanssa katsomaan, kun tärkeät mittaukset oli tehty.

Täällä tampereella ei saa lapset tulla ultraa mukaan. Tai ainakin niin kaikissa papereissa luki. Meille kun tää on ensimmäinen, niin ei oo muita lapsia viel tulossakaan mukaan.. :D

Itse elin radin kanssa melko ongelmitta ruokavalion avulla, kunhan toivuin ensijärkytyksestä ja pettymyksestä . Mittailu oli tylsää kun sormiin sattui, mutta hyvin oppi ruokapäiväkirjaa pitäen, mitä voi syödä ja kuinka paljon. 5 ateriaa päivässä ja viikonloppuisin sai vähän rennommin ottaa. Sokerit pysyi kurissa jälkkärinkin jälkeen, kun hiukan liikkui hengästyttävästi jälkikäteen (reipasta imurointia tai kävelylenkki tms).

Mikkelissä ei pääse lapset mukaan ultraan.

Eilen kävin np-ultrassa ja kaikki näillä näkymin kunnossa. Niskaturvotus oli 1,3 mm. Mikkelissä on muuten sairaalalla 4D-ultra, enpä tiennyt ennen kuin eilen alkoivat näyttää myös 4D-kuvaa. : D

Eilen kilisi postilaatikosta rakenneultra-aika :) se ois 17.9 :) miten tässä pitäis malttaa odottaa? Mä mietin tässä sitä väliultraa että meenkö sinne nyt vai en ku silläkin rahalla voisi ostaa jtn tarpeellista.. hmm.. :/ jaksaisko oottaa !

mun pahin pelko ei toteutunukkaa!!! siellä sen sydän löi. harmitti vaan etten nähny ite mitään ku ei ollu sitä näyttöö meille,mies kylllä näki ku katto kätilön sitä näyttöä..mutta pääasia että kaikki hyvin nt oli 1mm ja niinkuin itse laskin nii la aika muuttuu 19.2 no 4 päivää sinne tänne :)

Takaisin