Neuvola- ja ultra käynnit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpa tyhmää ettei ollu sulle näyttöä jannah :o saitteko kuvia edes?

Muoks.. :D niin ja unohtu toki se tärkein, että onnea hyvistä uutisista.
 
Täällä tänään oli nt-ultra ja kaikki hyvin, vaikka pahinta pelkäsinki. Nt oli 1.4 ja sydän löi kunnolla ja liikku ympäriinsä :) nyt vasta alkaa tajuta olevansa oikeasti raskaana. Ja la aikastu päivällä 14.2
 
no sanoppa muuta beneathbeautiful -.- harmitti kyllä ku mies kerto kuinka se liikku siel mut ite nähny mitään.. saatiin 4 kuvaa mutta ei ne kuvat kummiskaa oo sama ku et olis nähny mitä siel tapahtuu. mutta olen kyllä todella onnellinen hyvistä uutisista joten ei se haittaa. 1kkm ja 3km takana niin tää kyllä lämmitti sydäntä <3
 
Jorvissa oli ainakin kätilöllä oma ruutu ja "meille" oma ruutu.. Ihmeellistä että itse et nähnyt.. Pöh. Pääasia kuitenkin että kaikki hyvin ultrassa käyneillä! Onnea!
 
Pääasia jannah että kaikki kunnossa :) toivottavasti näät vielä itsekin seuraavassa ultrassa :) se on tosi ihanan näköistä se liikehdintä. :/ onpa surkee neuvola kyllä mä oisin suuttunu varmaan jos en ois ite saanu nähdä.
 
bertanette no olis uskonu et kätilöopistolla jokaisessa huoneessa olis mutta ei näköjään..siellä kylläkin jotain remonttia meneillää ehkä siksi näin.

beneathbeautiful meillä olis 30.9 olis toinen ultra vedän kyllä itkupotkuraivarit jos ei ole omaa ruutua!
 
meillä on ru 22.9. ja en tiiä millä jaksa odottaa sinne asti! Ehkä dopplerin avulla, joka pitäis kohta hakee postista... :rolleyes:
 
Joo täälläki rakenneultraan pitäs malttaa odotella, 22.9.

Me tilattiin toi doppler myös ja eilen tuli postista. :) samantien kokeiltiin ja sieltä ne sydänäänet pienen etsinnän jälkeen löytyi. Alkuun tuli pari kertaa omat sydänäänet kuuluviin :D
 
Mulla ei oo dopleria ja sitä olen välillä kylmä miettinyt. Jaksaakohan sitä neuvolan ja ultran välin odottaa, ehkäpä kunhan liikkeet alkaa tuntumaan. Voiko muuten sukupuolta määrittää miten paljon ennen rakenneultraa? Aikooko joku siis mennä ultraam npultran ja rakenneultran välissä?
 
mitä nyt oon lueskellut netistä niin olikohan niin et viimeistään viikolla 16 pitäisi pystyä määrittämään sukupuoli? Eli kyllä jonkun verran ennen ru:ta pystyis määrittelemään...

Meillä ei kyllä oo varaa mennä ylimääräisiin ultriin. :((
 
Bb miks joudut perumaan? :/ mulla olis np-ultra 11.8, jännittääää :) nyt olis 11+4 kasassa.
 
Jannah : nappaat kätilön ruudun sitten itelles jos ei omaa ruutua ole silloinkaan ;)

Mulla RU 25.9.. Ei ole doppleriakaan, ainakaan vielä :)
 
No musta tuntuu et se raha menee vähän "hukkaan" ku ei oo takuita saaks tietää sukupuolen ja sit ois se rakennekin kohta. Ja se maksais sen 105€ ja sen rahan vois laittaa esim matkarattaisiin tai pinnikseen yms. Kuitenki sykkeet kuuluu ja en oo varma mut ehkä mä jotenki välillä mietin noita liikkeitä että jos nekin alkais tuntumaan kohta :) nyt jo on semmosia perhosen siipiä masussa välillä ja epämääräsiä tuntemuksia :) meillä tulee myös muutto nyt ens kuun alkuun ois menoja siihenkii ni varmaan siks joutuu nyt peruu ton.. :( elän myös siinä toivossa ku toi uus kaarisairaala valmistu kuopioon että josko siel ois 4D ultra ? :D toivossa on hyvä elää.
 
Ainii ja varasin ton välineuvolan mun uuteen neuvolaan rv 18 ni jos siel sais mielen tasaantumaan täs välis :) sit ois se rakenne rv20+3 ja sit taas neuvola rv22 :)

Nyt siis 14+2
 
Yleensä neuvolaan voi varata ajan kuuntelemaan sydänääniä myös virallisten neuvoloiden välissä, jos huolestuttaa. Espoossa on lisäksi avoneuvola silloin tällöin, johon voi mennä ilman ajanvarausta. En sitten tiedä miten muissa kunnissa?

Itse ajattelin noilla selvitä pitkät välit jos tulee huoli ja olla ostamatta sitä doppleria...
 
Joo, meilläkin on sanottu neuvolassa että saa tulla vaikka joka viikko kuuntelemaan sydänääniä jos haluaa! :)
 
Takaisin
Top