Neuvola- ja ultra käynnit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miulla tänään siinä ultrassa oli istukka takana, terkka sano et ainakin vielä. Toivottavasti pysyiskin. Ekassa raskaudessa mulla oli edessä ja tunsin kyllä liikkeet mut oikeestaan vaan sivuilla enkä ihan suoraan mahan edestä.
 
e34f51bf929bbeba5765514b4a963ea2

Ultrassa kaikki hyvin ja vastasi kaveri viikkoja :)
 
Mulla ultra 12.8. Minäkin mietin miten jaksan odottaa. Onneksi viikko sitten nähtiin, että kaikki ok, mutta jokapäiväiset ruskeat vuodot hermostuttaa, vaikka tiedänkin syyn niille ja parempi vaan, että pysyvät ruskeina... kuitenkin. Lisäksi mulla aika lieviä nää raskausoireet, niin se myöskin välillä saa epäilemään, että asuuko tuolla masussa ketään.
 
Täälä kans np-ultra vasta 18.8, niiiiiin pitkä aika vielä odottaa.. :bored:
Ja täälä myös yhtä ressiä tuon vuodon kanssa, eilen sitä ei onneksi tullut ollenkaan, otin ihan tosi rauhassa ja makasin melkein koko päivän!
 
Me käytiin varhaisultrassa viikolla 7+1 ja käynti oli kyllä sen arvoinen. Oli helpottavaa nähdä, että kaikki oli kunnossa varsinkin sen jälkeen, kun olin kuullut "tuulimunista". Me saatiin muutenkin tietää raskaudesta tosi alkuvaiheessa, niin siinä ehtii jo kiintyä ajatukseen, että sisällä asuu joku pieni olio.

Seuraava ultra on 12.8. Malttamattomana odotellaan, mitä siellä näkyy ja miten kaveri on kasvanut :)

Meinaatteko käydä 4D- ultrassa? Tai onko jollain jo kokemuksia?
 
Mä oon kans käyny jo 3 kertaa kurkkimassa, ensin rv 6 ja sitten viimeviikolla ultrattiin kaksi kertaa sen vuodon takia. Ensi viikon tiistaina on taas aika niin näkee että mikä on tilanne.. On se huojentavaa päästä näkemään mitä niinkin pienelle mutta tärkeälle ihmisen alulle kuuluu, varsinkin kun on noita pelottavia oireita.
Huvittaisi kyllä mennä tuohon 4D ultraankin, millä viikoilla siihen kannattaa mennä?
 
onko täällä monella ollu jo useampi ns. perus-neuvolakäynti?

Kun mulla on ollut vasta 1 neuvolakäynti + nt-ultra... Lääkärineuvola on vasta 17.8. ja sen jälkeen ei oo tietoa tulevista...
Kauheen harvakseltaan vissiin on täällä (ainakin alussa) näitä käyntejä... :/ Ja tosiaan oon siis rv 13+4 nyt...
 
Mulla on ollut kaks terkkarineuvolaa jo ja 26.8. on lääkärineuvola. Seuraava käynti kun on rv 22 täynnä että saa sen todistuksen samalla. Ja mulla kuulemma vähemmän käyntejä kun on jo toinen tulossa o.O
 
Mulla kans nyt vähemmän käyntejä ku toinen lapsi. Yks neuvola käynti ollu vain. Lopussahan ne tihenee sitten, ainakin täällä. :) Ajattelin soittaa ylimääräisen käynnin ku tuntuu että hemoglobiini laskenu tai verenpaineet heittelee ku niin huimausta tullu ja huonoa oloa. :(
 
Mulla on ollut vaan yks neuvolakäynti, se oli 18.6 ja seuraava on nyt 10.8 ja esikoista odotan, nyt menossa rv 15+0 ärsyttää ihan että näin harvoin noita käyntejä, toivon että ne tästä alkais tiheentyä.
 
Mulla oli esikoista odottaessa kuukauden välein lääkärineuvolat mukaan laskettuna. Viimeisellä kuulla sit oli viikon välein.
 
Mulla ollut vasta yksi neuvolakäynti. 18.8. on nt-ultra ja 25.8. lääkärineuvola. Tää kun on jo kolmas niin ihan turha ravata yhtenään neuvolas kun ei siellä mitään saa kuultua edes multa.

Me oltiin kuopuksesta 4d-ultrassa ja oon mä aatellut tästäkin mennä. Meidän ultrat kun kaupungin kautta on tyksissä ja siellä on kuulemma täysi kielto ettei lapsia saa ottaa sinne niin tuo kaarinalainen 4d-ultraaja on niin mahtava tyyppi että sen luo nuo kaksi (6v ja 3,5v) on hyvä viedä.
 
Meillä on ultrat hyvinkään sairaalassa ja siellä kans ehdoton kielto että ei lapsia mukaan..
 
Takaisin
Top