Neuvola- ja ultra käynnit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyh hyh, täällä sokerirasituksessa ollaan. Litkun sain juotua, mut edelleen puistattaa ja pelottaa että lentää yrjö... Nyt pitää tunti odottaa seuraavaa verikoetta...
 
Nyt on toikin hirveys ohi, nyt jo kotona ja edelleen etoo...

Piti vielä kaikki kolme verikoetta ottaa samasta kädestä kun mulla on niin huonot suonet toisessa kädessä... :/
 
Minulla on noiden suonien kanssa ihan sama tilanne. Nykyään aina kun menen verikokeisiin, sanon heti, että tuossa kohtaa on hyvä suoni, vaikkei se näykään, ja siitä kaikki verikokeet, kiitos, ja siitä on sitten kaikki otettukin ja helposti on tullut. Toisesta kädestä ovat aiemmin yrittäneen useaan kertaan ronkkia, muttei sieltä koskaan ole tullut mitään, joten näin pääsee helpommalla.
 
Minkä verran muuten sitä litkua on juotavana? Makeaahan se varmaan on ku mikä... Saattaa meikäläiselle tehä kyllä kans tosi tiukkaa, kun oon puoltoista vuotta elänyt aika vähillä sokereilla ja makeilla. En pysty nykyään kaupan valmisjugurttejakaan syödä, kun alkaa ällöttään se makeus. Ihmeesti makuaisti muuttunut...

Nimim. Entinen kinuskin, toffeen, hunajan ja oikeastaan kaiken yltiömakean ylin ystävä :hungry:
 
sitä piti juoda joku 2,5-3dl. kai. tai ainain ton kokoiseksi arvioisin sen pullon, missä se oli...
ihan kamalaa oli ja pieniä kulauksia kerrallaan, niin sai jotenkuten alas... Ja yleensä kyl siis syön makeeta, mut toi on niiiiiiiiin ylimakeeta, että hyi. Oikeesti siis käytännössä sokerivettä. hyi.
 
Voihan itku... ilosta! Pikku Nappulan niskaturvotus ultrattu ja kaikki oli niin hienosti kun olla voi. Kädet nyrkissä ja jalat vinhalla vauhdilla viuhtoen toinen tuli ikuistettua ultran kuviin. Rakenneultra sitten syyskuun loppupuolella. Jokohan sitä rupeaisi oikeasti uskomaan tähän raskauteen ja siihen että meistä voi kaiken jälkeen tulla kuitenkin äiti ja isä. Nää jännitys- ja pelkotilat ei varmaan koskaan tästä hellitä... korkeintaan muuttavat luonnettaan!?
 
Hei, mites muuten teillä joilla on jo ollut ensimmäinen ultra (np/nt? :D) niin onko katsottu vatsan päältä vai ala kautta? :rolleyes:
 
multa katottiin ensin vatsan päältä, ihan ok kuvan siitäkin sai, mutta katottiin myös alakautta, kun ei saanu hyviä mittoja vatsan päältä... :)
 
Aa :) mä oon kuullut kanssa että useimmiten otettu vatsan päältä, mut täällä ilmeisesti suoraan alhaalta :D
 
Viime kerralla kävin eri paikkakunnalla mihin nyt oon menossa ja siellä oli niiden mukaan käytäntö että aina alakautta koska saa varmemmin näkymään.
 
Multa katottiin vatsanpäältä, ei harkittu edes alakautta ultrausta. :)
 
Esikoisen raskaudessa kyllä katsottiin istukan paikka alakautta kun oli selän puolella ja ru:ssa vielä vähän kohdunsuun edessä. Mutta muuten silloinkin vatsan päältä.
 
yllätyin, että se alakautta ultraaminen ei tuntunut juuri miltään! Se geeli tuntu kylmältä, mut muuten ei juurikaan tuntunut... Tosin ehkä siinä oli sekin et ihan onnesta soikeena katteli sitä pientä siellä ruudulla <3
 
Molemmilla kerroilla ensin katsottu alakautta ja vasta sitten todettu, että vatsan päältä näkee paremmin.. Eihän se mukavaa ole, mutta paljon kivuttomampaa kuin perus gynekäynnillä.
 
Mulla on molemmista aiemmista nt-ultrassa katsottu ensin mahan päältä ja sitten alakautta. Mulla kun tuota peitettä on reilusti niin paremmin näkyy alhaalta. Kuopuksen rakenneultrassa ei lääkäri nähnyt kunnolla edes sydämen virtauksia ja syytti vain mahaani. Esikoisesta kyllä näkyi hyvin Turun kaupungin laitteilla, tyksissä ei oo vissiin mitkään ihan uusimmat laitteet.
 
Esikoisen kohdalla ei np-ultrassa ees ehdoteltu vatsan päältä ultraamista vaan alakautta ultrattiin, täällä ilm se käytäntö kaikissa np-ultrissa. Rakenneultra tehtiin sit vatsan päältä.
 
Takaisin
Top