Neuvola- ja ultra käynnit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana kun saa lukea noita juttuja että kaikki on hyvin <3 oon kyllä onnellinen teidän puolesta!! Niin paljon täälä niitä surullisia uutisia :( Meillä vielä keskiviikkoon asti jäntskättävää, mutta aika luottavainen jotenki oon että kirppu on menossa mukana <3
 
226678738d8aa860d84ac0cb2968ac7e
 
Meilläkin oli tänään nt-ultra. Kaikki oli vallan hienosti ja heppu heilui siellä minkä ehti. Turvotus oli sallitun rajoissa ja heppu oli kasvussa muutamaa päivää edellä menkoista laskettuja päiviä. Ei lähdetty LAta muuttamaan kun ero oli alle viikon. Jotenki sitä kuvitteli hepun vielä ihan kirpuksi mutta siellä oli pää-perämitta jo 7 cm ja tyyppi heilutteli käsiä ja jalkoja minkä ehti ❤️
 
Ekassa neuvolassa käyty tänään. On se vaan mukava tuo meidän terkka, sama oli kun kuopusta odotin, joten tiesin millainen on. Huomenna saan soitella nt-ultra aikaa. Mun mielestä tää on parempi systeemi että itse varataan aika kuin se että tulisi joku aika kirjeellä postissa. Mä kun en työpäivinä hoida omia (enkä lastenkaan) neuvolakäyntejä. Jotain puheluita kyllä voi hoidella kun ei ole asiakasta kyydissä.
Seulontaverikoe pitää kuulemma saada otettua viikolla 10 ja mulla tänään 9+3, joten tälle viikolle piti saada. Halusin myös sokerirasituksen samantien niin saa yhdellä kertaa kaikki piikittelyt, torstaille löytyi sopivasti vapaa-aika labrasta.
 
Mie oon torstaina menossa ylimääräiselle neuvolakäynnille kuuntelemaan sydänääniä ja terkka sano et voidaan vatsan päältä ultrata, odotan niin innolla! :) ihana ku teillä muilla on ollu niitä nt-ultria, itellä se on n kuukauden päästä. Sitä odotellessa!
 
Tänään oli meilläkin nt-ultra! Kaikki oli oikein mallillaan. Rv oli 11+6, mutta vastasikin 12+2 viikkoja. Siellä se nukkua pötkötti alussa. Sisäkautta kun katteli, niin jopa heräili kun aikansa tökki.. alko kädet ja jalat vispaamaan. :love017 Rakenneultraan saatiin samalla aika ja se on sit rv 21+4.
 
Hassua miten hyvin tällä kertaa näkyki. :) Ja masun päältä vaan ultrattiin. Esikoisesta saatiin epäselvemmät kuvat ja ultrattiin alakautta. Mutta oltiin nyt aivan eri paikassa käymässä. :) meinas lääkäri että oon niin hoikka että helppo ultrata ja siksi näkyy niin selvästi.
 
Takaisin
Top