Neuvola- ja ultra käynnit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänää oli eka neuvola. Viikkoja 10+1. Eka ei löytyny sykkeitä kun neuvolan vehkeellä koitettiin kuunnella. Onneksi ultra oli vapaana niin päästiin sillä katteleen ihan kuvan kera, että kyllä siellä pikku kaveri köllisteli np-ultran soittelin heti neuvolasta päästyä ja aika saatiin 29.7. Viikkoja sitten tasan 12.

Kylläpäs helpotti kun näki pikkusen siellä. Ollu niin epätodellinen olo ennen tuota, niin nyt se on varmaa sitte
 
Mulla ei oo kyl yhtään sellaista ajatusta/oloa etteikö tuolla ois jotain kasvamassa kovaa vauhtia :| toisaalta tää on kans eka kerta kun oon raskaana eniveis
 
Sjh:lle voimia! Liian montaa meistä helmikuisista on keskenmeno kohdannut :( eihän sitä tiedä onko itsellekään mahassa enää elämää.
 
Mie sain tänään ultrakutsun, np-ultra ois 20.8., sillon viikkoja on 12+3. Tosi nopeaa toimintaa oli, koska mulla oli viikko sitten neuvola ja sillon teki lähetteen. Jotku ilmeisesti odottaa vieläkin ultrakutsua? :/
 
Meillä ultra 29.7. Ei malta kyllä odottaa enää yhtään. x) viikkoja sillon 12+6. Vähä on kumminki tunne että ei ihan oo oikein nuo päivät. Tänään kävin verikokeissa niin jospa sais kohta tietää tarkemmin.:)
 
Sjh voimia!

Oon todella malttamaton ton ultrakutsun suhteen. Mulla on synnynnäinen sydänvika (ei vaikuta normielämään mitenkään) ja neuvolantäti oli sitä mieltä että pitäis mennä äitipolille aiemmin jo lääkärin tarkastukseen ja samalla np-ultraan (mulla lääkärineuvola vkolla 16-18 muutoin). Odottelen vaan nyt aikaa sieltä, olivat sitä mieltä että saattaa tulla lääkärin aika jo ennen ultrakutsuakin. Ei mua huoleta toi sydänasia yhtään mutta haluan tietää koska on ultra! :D
 
Sjh <3

Minulla on np-ultra 24.7 tasan 12 viikolla. Soittelin ja varasin itse ajan sinne kun sain valita päivämäärän tällä tavoin.
En ole omasta pikkusestani vielä kuullut enkä nähnyt mitään, että jännityksellä ja innolla odotan ensiviikkoa. Maha on ainakin pullahtanut esille ja tänään jouduinkin jo ostella uudet housut kun edellisiinkään mammahousuihin en enää mahdu, olisko perse levinny vai mitä... :-))
 
Kiitos kaikille..
Keskenmeno on aina menetys, meillä oli viikko aikaa tottua ajatukseen, ennen lopullista tuomiota.

Kaikki on kuitenkin hyvin :)
Päätettiin miehen kanssa lykätä raskautta myöhemmäksi. Ollaan menossa vuoden päästä naimisiin ja nautimme edelleen toisistamme.

Tämä ikävä tapahtuma vain lisäsi yhteenkuuluvuuden tunnetta. Kuten lääkäri sanoi "se oli luonnon valinta" ja niin on hyvä. Parempi terve lapsi joskus myöhemmin. Eihän kaikki siemenetkään idä.

Toivottavasti olemme tämän ryhmän viimeiset keskeyttäjät.
 
Sjh,
Ihanaa, että teillä on toinen toisenne tuki :) Parasta joka tapauksessa on tasapainoinen ja lämmin suhde, siihen on hyvä pienokaisen tulla - jos niin käy. Meillä kävi samoin, että asteittain tilanne valkeni. Mulla on nyt pitkälti vuotokin loppunut (otin kaksi erää cytoteciä).

Hyvä on vaihtaa näistä melko yksipuolisista ajatuksista maisemaa, joten uskaltaudun merelle pitkäsiima-kalastusretkelle.

Hyvää viikonloppua ja jatkoa kaikille. Seurailen ja kirjoittelen yleensä parissa muussa ketjussa, koska putosin helmikuisista.
 
Voimia Sjh:lle ja muillekin menetyksen kokeneille. Toivotaan, että loppuisi jo huonot uutiset tähän ryhmään. Meillä oli eka neuvola keskiviikkona ja saatiin kasa papereita. Itse pitää varata ajat seulontaverikokeeseen ja np-ultraan, varailen ultran varmaan viikolle 12+ eli elokuun puoliväliin. Mulla oireita on ollu sen verran nyt, että on suht varma olo, että siellä pieni kasvaa. Etova olo on kokopäiväistä, pahin illalla. Nyt rv 8+3.
 
Voimia minultakin Sjh.lle ja muille keskenmenon kokeneille. <3

Itsellä olisi nyt tulevana keskiviikkona eka neuvola ja terveydenhoitaja lupasi ultrata ennen höpötyksiä.
Ekasta raskaudesta käyty samat höpötykset läpi, minkä jälkeen oli ultra ja mitään ei kohdussa ollut. (tuulimuna)
Tokasta raskaudesta en ehtinyt edes neuvolaan asti, kun meni kesken..
Nyt on kyllä hitonmoinen pelko perseessä, mitä löytyy vai löytyykö mitään. Keskiviikkona toivottavasti selviää.
Olisihan se unelmien täyttymys, että siellä pikkuinen pipana sykkeen kanssa olisi ja oikeassa paikassa <3
 
Mulla myös keskiviikkona neuvola,tai siis ar-ultra,silloin viikot 10+2 menkoista laskettuna. ekassa neuvolassa kävin jo rv 7. ja lupasivat ultrata kun aikaa varatessa halusin sen,just sen takia että siellä varmasti on jotain. Mutta se peruuntuikin kun eivät lähteneet noin vähillä viikoilla ultraamaan jos ei saakaan mitään näkymään. ei ollut alakautta ultrattavaa laitetta ja lisäksi kuulemma kokemattomat ultraajat. Näkyykö varmasti jo noilla viikoilla siellä masussa jotain? Hirveä pelko jos siellä ei mitään oo. Vuotoja ei ole kertaakaan plussan jälkeen ollut ja pahoinvointikin kestänyt rv 5 asti. Aamuisin aina odotan milloin saa mennä oksentamaan, siitä jotenkin tiedän että kaiken pitäisi olla kunnossa. hölmöä. :D
 
Täällä oli tänään eka neuvola 9+4 ja ylläriksi sain kuulla et ultrataan aluksi! Toki laite oli vanha ja ei niin tarkka, mutta siellä se pieni köllötteli ❤️ Vastasi viikkoja 9+5 ❤️ Laittoi tänään lähetteen nt-ultraan ja aika saapuu pian postissa! Huh! Olipa helpotus! Siellä se sydän vimmatusti sykki!
 
Perjantaina tiedossa 12vko ultra ja kuten viimeksikin, siellä vasta saa sen varmuuden, onko raskaana vai ei. En ole käynyt varhaisultrissa ja epätodellinen olo tietty, kun ei oikein mitään muuta todistettavaa oiretta, kuin kuukautisten poissaolo.
 
Takaisin
Top