Neuvola- ja ultra käynnit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkään en varhaisultrassa käynyt, mutta oireet oli sen verran voimakkaat ettei juurikaan epäilyttänyt :) meinas silti tulla tippa linssiin kun näki pienen sydämen sykkeen ja pienet jalat ja kädet viuhtomassa :') "pääsin" np-ultraa kahdesti, koska niin kuin epäilinkin ovis oli tapahtunut reilusti myöhässä. Tokassa ultrassa vastasi viikkoja 11+4 (nyt +5) ja la 5.2.
Ekassa neuvolassa 2.7. yritettiin kuunnella sydänääniä, mutta ei varhaisten viikkojen takia varmaan kuulunut.
 
Tänään kävin ar-ultrassa, huh ja kyllä mua jännitti. Ja ressiä pukkas kun eka hoitaja ei saanut näkymään mitään muuta ku lumisadetta, menin tyhjällä rakolla, join sitten vettä ja kokeiltiin uudestaan niin sai näkyviin sitten pelkkää mustaa. Hän sitten onneksi haki paljon kokeneemman hoitajan paikalle joka ultras sitten "kovemmilla" otteilla ja ultras kunnon makuuasennossa ja sai näkymään pienen toukan siellä käsi heilu ja sydän sykki. Kävi ilmi että mulla on taaksepäin kääntyvä kohtu mistä en oo koskaan tienny mitään. Nyt kahden viikon päästä virallinen ultra josta saa kuvatkin matkaan :)
 
Hitsi vie kun ei millään malttais odottaa ultraan pääsyä, mutta eihän mulla ole sinne edes vielä lähetettä/aikaa kun eka neuvolakin on vasta ensi viikolla. "Onneksi" on tää etova olo, niin voi uskoa olevansa raskaana :D
 
Karkausvauvoja ja torttuvauvoja... mitähän muuta vielä keksitään. :D
 
Mulla tuli juur äsken vanhaa verta wc-käynnin yhteydessä.
Oikeesti mä en kestä jos tääkin menee kesken. Tuolla oireella ne edellisetkin keskenmenot alkoi.
 
Käytiin tänään ekaa kertaa sitten neuvolassa. Oli jotenkin kiva päästä tällä kertaa edes sinne asti ja juttelemaan jonkun kanssa :)

terkkari yritti mun pyynnöstä löytää sydänääniä, mutta ei niitä vielä löytänyt. Varoitteli kyllä jo etukäteen, että ei välttämättä kuulu, kun on niin vanhat laitteet ja aikaiset viikot. Plus muistan varhaisultrassa gynen sanoneen että olisi kohtu kallistunut vähän taaksepäin, niin se varmaan vaikuttaa myös. Kiva kun kuitenkin yritti, kuulemma normaalisti ei vielä kuunnella :)

Varattiin myös tulevia aikoja ja nyt tuntuu että tapahtuu vähän koko ajan jotain! Tai siis noin parin viikon välein on jotain odotettavaa seuraaviksi kuukausiksi, kivaa :)
 
Mullekin tuli rakenneultraan aika 18.9. Melkein kaksi kuukautta pitäis malttaa Noh siihen mennessä toivottavasti ainakin masu ehtii kasvaa niin alkaa tuntua kunnolla raskaana olevalta
 
Ihana balacenia ,
<3 ite vielä pitäis malttaa oottaa maanantaihin. Mitä sulla on viikot nyt?:) onko kovat oireet vielä ?
 
Ihana balacenia ,
<3 ite vielä pitäis malttaa oottaa maanantaihin. Mitä sulla on viikot nyt?:) onko kovat oireet vielä ?

mulla on 12+0. Ultran mukaan 11+4 tai 11+5, laskettua aikaa ei siis muutettu, kun noin pieni heitto. :)
Pahoinvointi on helpottanut, mut tilalle oon saanut närästyksen, joka on melkein yhtä ärsyttävää kun se pahoinvointi... -.-'
Ja muina oireina tissien (erit. nännien ja nännipihojen) kutina, turvotus, satunnaiset selkä- ja alavatsakivut...
 
Minäkin kävin eilen ekassa neuvolassa. Viikkoja jotain 10+5. Sydänäänet ei ensin kuuluneet mahan läpi, niin sitten pääsin ultraukseen kun ultralaitekin siellä oli. Niin ruudulla näkyi pieni toukkanen, jonka sydän sykki reippaasti :) Seuraavaksi on se alkuraskauden varsinainen ultra parin viikon päästä, kutsun pitäisi tulla kohta postista.
 
Takaisin
Top