Neuvola- ja ultra käynnit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä on nyt melkein viikko kärvistelty ja yritetty ajatella positiivisesti. Huomenna selviää, kehittyykö meidän pikkuinen vai onko siirtynyt paremmille maille..
 
Mendinia, juu niin kyl :) jossain vaan luki että rv 18-22 tai jtn. Että onpa hyvä jos mulle laitetaan rv 18 ja meenki jo jonnekin yksityiselle samaan aikaan :D nooh en mä kyl usko :) sittenpä se selviää :)
 
Kävin tänään labrassa antamassa näytteet. Ärsyttää kun unohdin jonku tärkeän lapun kotiin ja joudun sen vielä viemään tai muuten ei lähde näytteet eteen päin. Toivoin että kotiin tultua olisi posti tuonut sen ultrakutsun, mutta ei vieläkään! 1,5viikkoa jo neuvolasta, ja kyllä kestää.
 
Mulla kesti 3 viikkoa tulla ultrakutsun..
 
Tosi kiva sit saada tietää siitä silleen edellisenä päivänä o_O Mullakin on nyt jo 10+3 eli jos tästä joudun vielä pari viikkoa odottelemaan ni tosi kiva :banghead:
 
Pidetään peukkuja Sjh, että pikkuinen voi ja kasvaa hyvin :love2

Mullä on np-ultra 29.7, kaksi viikkoa kärvistelyä...
Mies on vielä lähdössä ultraa seuraavana päivänä reissuun, niin oon jo etukäteen murehtinut, mites käy, jos tuleekin huonoja uutisia...
Oon kyllä ihan höhlä näiden mun murehtimisieni kanssa, jos ei aihetta oo, niin keksin sit näitä "entä jos"-murheita! :banghead:
 
Mulle tuli viime viikon tiistaina ja sain molemmat ultra ajat samalla kertaa, jotkut saa heti tietoonsa ajat ja toiset joutuu odottaa ikuisuuden.. Kyllä itellä alko hermot mennä kun ei kuulunu eikä näkyny niitä aikoja. :D nyt on helpottunut olo kun tietää koska ovat.. :)
 
Mulla tuli tänään hämäyspostia hus:ilta. Heti aattelin että vihdoinkin, mutta se olikin vaan selostus viime viikon päivystysreissusta :(
 
Teillähän on aikaisin np-ultrat, mun pitää odotella vielä 14.8 asti :( siihen on oikeasti vielä kuukausi.

Pääsisipä jo toiselle kolmannekselle, niin riskit pienenisi... Ja tämä paha olo loppuisi! Mulle kertyy näin alkuun varmaan jo kiloja, kun on pakko parin tunnin välein syödä jotain, että olo pysyy siedettävänä. Mutta en ajatellut siitä kyllä stressata :)
 
Mää taas oon ehkä jopa vähän laihtunu kun ruoka ei maistu ja oksentelen ptkälti ulos sen mitä saan syötyä... :(
 
Meillä oli eilen np-ultra ja kaikki oli hyvin! :Heartred Siellä se ihana pieni heilutti käsiään ja vilkutteli meille ahkeraan, ja ojenteli jalkojaan. Viikkoja oli eilen 11+2, mutta kuulemma vastasi kooltaan 11+6. Siinä ja siinä, että pysyykö la helmikuun alussa, mutta 4 päivän takia ei lähdetty muuttamaan. Tässä ryhmässä aion ainakin pysyä! :)
 
Omakannasta kävin kurkkimassa niin mulla on kai np-ultra 29.7. Viikkoja tuolloin 12+3. Ihanaa ku ei tarvii enää odottaa sitä kutsua ku näki tuoltakin.
 
Xoxo, mulla oli koon puolesta 11+3, 11+4, että sen perusteella menisin tammikuisiin mut ku tiedän 90% tarkasti tärppipäivän.. tai muuten on tosi kummallista :D niin luulen vaan että meidän vaavi kasvaa mukavaa vauhtia :D
 
Mistä sä lälly näit sen ultra-ajan sieltä omakannasta? Mä kävin kans urkkimassa mut en löytänyt mitään :(
 
Käynnit ja hoitojaksot -> Katso muut käyntien ja hoitojaksojen merkinnät -lukee siellä alhaalla :) mulle tuli kyllä tänään vihdoin toi kirjekin, josta selviää tarkka aika ja myös rakenneultran päivämäärä. Se olis 23.9, eli ihan kohta :D
 
Ultassa käyty.. Kesken meni.. Lääkkeellinen tyhjennys n. kahden viikon sisään..

Minut voi siis poistaa listalta. Älkää olko pahoillanne. Ikää meillä molemmilla ko yli 35 joten tiedä vaikka ei onnistuis ollenkaan. Molemmilla kuitenkin jo lapsia olemassa. Kyllä se sieltä tulee, jos on tullakseen.

Pitäkää te huoli omista pikkuisista. <3
 
Takaisin
Top