Neuvola- ja ultra käynnit

ihanaa BB! Mäkin kyl niiiiiiiiiiiiiiiiiin odotan ens viikon ultraa!!! En varmaan saa ollenkaa nukuttua ke-to yönä ku to on se ultra. :D
 
Meillä on vasta 27.7 :) lasken jo päiviä että koska koska koska ja kuinka saan kertoa omille vanhemmille :)
 
Ihania uutisia beneathbeautiful!!
Mun olis kärvisteltävä vielä kaksi viikkoa :nailbiting: np-ultraan, blääh! Voi itku, että aika kulkee niii-iiin hitaasti! Ja minä kun oon pitänyt itseäni kärsivällisenä ihmisenä, pah ja pöh!
Hitsinvitsi, kohta se on se koti-doppleri hankittava, kun tahtoisin niin tietää, onhan kaikki vieläkin kunnossa.
 
Mille viikoille teille osuu np-ultra? Tuntuu, että siihen on itellä vielä niin pitkä aika :shifty: Ollaan menossa ultraan rv 12+4. Tällä viikolla verikokeet. Kai ne päivät tästä jotenkin vierivät :angelic:

Yksi ihmettelyn aihe mulla on tää lääkärineuvolakäynti. Me oltiin ekaa kertaa neuvolassa 29.6 (rv 7+6) ja seuraava on 17.8 (15+6). Tässä välissä on vaan toi ultra eikä mitään muuta? Kysyin siltä neuvolan sijaiselta ja hän sanoi että toi ultra = neuvolalääkäri.
 
:) voi kun muutkin pian pääsisivät! En tienny että ultraaja on lääkäri, ois varmaan tullu kysyttyy paria juttua muuten mut siinä oli niin jännityksestä jähmeänä ja pumpulissa että eihän sitä tajunnut mistään muusta kun siitä että siellä ruudulla kölli oma pötkyläinen! :Heartred
 
meillä nt-ultra osuu tasan rv 12. neuvolalääkäri on sit 17.8. jolloin viikkoja 15+4.

huomenna meen verikokeisiin. :)
Sokerirasitus sit mukavasti 12+1...
 
Mulla on tuo np-ultra 24.7 jolloin on viikkoja 12+5 kasassa ja ru-ultra on sitten 15.9. :)
 
Minun pitäisi jaksaa odotella np-ultraa elokuun kolmanteen päivään saakka, jolloin viikkoja on 12+6. Onneksi on jo kolme kertaa ultrassa nähty vahvasti sykkivä sydän niin ei tarvitse niin paljoa panikoida. Tänään kävin verikokeet otattamassa.
 
Täällä vasta 30.7 eli piiitkät 15 päivää :D
 
Muokattu viimeksi:
Mäkin haluan jo tietää koska mulla on ultra! :arghh: Puhelinaika on vasta 12-14. Nyt on labrassa käyty ja ensimmäinen virtsanäyte annettu, niitä luvassa kuulemma joka kerta kun neuvolaan eksyn :grin
 
Mä en ollu ite nähny omaa pikkusta olleenkaan ennen eilistä.. hirveä ikävän tunne iski nyt.. tahtoisin kokoajan katsella kun se siellä köllii ja viuhtoo käsiään.. ja sit ku eilenkin laitto mmolemmat jalat ikäänkun suuhun :D ihana :Heartred !!! :sad001 outo tunne.
 
Eilen kävin antamassa kaikki verikokeet ja samalla neuvolantädin sijainen suostui vihdoin kuuntelemaan sydänäänetkin.Ensin ei meinannu löytää niitä ja napsauttikin jo ultrankin käyntiin ja mulla oli jo suunnilleen itku kurkussa. Sitten löytyi äänet ja katsottiin vielä tyyppiä ultrallakin. Siellä se mennä viuhtoi,raajat heilui niin vimmatusti :) Helpotti kyllä kun taas näki että kaikki on hyvin. Tänään menossa 10+1 ja vielä pitäis pari viikkoa odotella että pääsis np-ultraan.Toivottavasti siellä ois kaikki hyvin. Jännittää.
 
Aloin nyt miettii sitä rakenne ultraa että millonkahan se on.. ku sais tarkan tiedon ni tietäis että varaako jo aiemmin yksityiselle.. joskus rv 18 aikoihin kai sen sukupuolen jo erottaa.. kuopiossa on suht edukas yks paikka niin en tiiä pitäsköhän käydä vilkasemassa :Heartred sit sais nähä taas pian uudestaankin. :)
 
No nii mut se oli niin ihmeellistä ja kesti ihan liian lyhyen ajan.. eikä täällä kuitenkaan katsella enää uudestaan huvikseen.. :/ tai en ainakaan usko. Niinku oon noista aiemmista la-ketjuista lukenut että jossain neuvolatäti ehottaa joka kerta että katsotaanko miltä näyttää.. epäreilua!!! :D mul ois seuraavan kerran toi lääkärineuvola ja onkohan sillon öö 13+2 kauheen ajoissa sekin kun sit seuraava käynti tulee sinne jonnekin viikolle 20.. noh saas nähdä miten tässä malttaa pysyä henkseleissään :D
 
Joo vissiin neuvolanäytteille riittää se vähempiki pidätys, nyt oli plv näyte ja piti olla 4h rakkoaikaa vähintään. Katotaan seula ja viljely nyt ekalla kerralla, seuraavilla kerroilla stiksaankin sitten ite neuvolassa :)
 
Mulla oli enkeliraskaudessa joka neuvola pissaus 4h pidätyksellä :)
 
Takaisin
Top