Ne kauan odotetut liikkeet!!!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muru<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä että alkoi tuntumaan. Mulla taas tuntuu (vko 25.menossa) niin kovaa, että kun liikkuu, niin kaikkiin suuntiin tuntuu paitsi ihan keskelle masuu, kun istukka siinä. Ja näkyy kyllä uloskin päin. Tosi aktiivinen kaveri näköjään mulla tuolla majailee. Niin oli kyllä siskonsakin kova potkimaan.

potkut on tuntunu noin viikolta 20, mutta kun raskauden alussa on ylipainoinen, niin edelleen mahan päällä sen verran pehmustetta, ettei niitä potkuja vieläkään muut tunne kuin minä.

Tähän asti parhaat potkut oli lauantai-iltana, kun olin ollut päivällä kuuntelemassa livemuusiikkia. Tietenkään mies ei ollut vieressä nukkumassa, niin ei kukaan edes päässyt testaamaan oisko tuntunut läpi.
Pitää siis jatkossakin kuunnella iltaisin musiikkia lujalla :grin

Voi ihanaa, mää niin rakastan tuota pikkuista toukkaa, joka tuolla mönkii ja myllertää! :) :Heartred

Se on nyt ruvennut viimeisen viikon aikana tosi usein puskemaan täysiä mahaa vasten! Yhtäkkiä tulee sellainen tunne, että maha kiristyy ja pullistuu ihan äärimmilleen ja jossain kohdassa tuntuu ja näkyy selvästi kova kohouma! :) Vielä toistaiseksi mulle on epäselvää, että onko se kohouma selkä, peppu, pää vai jalka (tuskin käsi kuitenkaan, sehän on varmaan vielä niin pikkiriikkinen), mutta ihanaa, kun tuntee ja näkee nykyään, että missä päin masua meidän toukka menee. :) :Heartred

Täälläkin on tyttö kova möyrimään :) Potkut näkyy ja tuntuu selvästi ulospäin. Kovasti tykkää puskea mua rakkoon ja sen takia juoksen yhtenään vessassa :grin Välillä tunnen potkuja ympäri mahaa yhtäaikaa! Taitaa olla silloin kovat pirskeet neidillä menossa :p Se on niin ihana tunne kun se ensin alkaa pyörimään tuolla ja sitten perään tulee potkut :Heartred
Ihme, ettei öisin pyöri ja potki. Mut neuvolatäti meinas, että toivottavasti se sitten kertoisi jotain vauvan luonteesta. Mut se jää sit nähtäväksi :wink

Miulla yöllä kun tulee kylkeä käännettyä niin heti havahtuu beebis masussa ja aloittaa rallit siitä :D

Joo, jos vessassa yöllä käy tai jos herään ja vaihdan asentoa, niin siihen välillä pikkuinen herää. Ja aamulla yleensä kun alan heräillä, niin liikkeet alkaa saman tien. :) Kyljellään jos on, niin aika imakalta tuntuu kun sänkyä/sohvaa vasten potkaisee/huitoo.

Osaako joku sanoa, että onko ne kaikki muksaisut vauvan potkuja vai voiko ne olla myös käsien huitomista? Vai onko ne kädet vielä niin pikkuiset ja "voimattomat", että niiden liikkeet ei tunnu samalla tavalla selvästi?

Mä kyllä luulen, että tuntuu myös käsien muksautukset. Taikka sitten meidän vauva on melkoinen akrobaatti kun potkii samaan akaan ihan eri puolille mahaa :D

Joo, niin se voi kyllä olla. :) Osaatteko sitten jo sanoa ihan selvästi, että miten päin vauva milloinkin masussa on? Mää niin haluaisin sellaisen läpivalaisulaitteen, että voisin sillä seurata vauvan liikkeitä ja asentoja masun läpi! :)

En mä kyllä osaa. Jos tuntuu selkeitä "potkuja" vastakkaisilla puolilla niin oon arvaillut, että jalat on siellä missä ne on kovempia ja kädet siellä, missä tuntuu heikommin. Mutta varsinkin kun se möyryää menemään, niin en kyllä yhtään osaa päätellä mikä on peppu ja mikä pää :D

Yksi ilta tunsin vatsan molemmilla puolilla möyrintää ja puskemista, niin laitoin kädet vatsan sivuille ja tunsin selvästi, toisella puolella oli pää ja toisella puolella peppu/jalat(potkuista päätellen), vauva oli siinä vatsalla juuri silloin silleen poikittain, että jäi juuri käsien väliin.. Oli se vielä niin pieni!! :) <3 hauska olisi, kun olisi videokamera, niin kuvata sitä mahan liikehdintää kun toinen möykkää. Mies oli ihan ihmeissään eilen illalla miten toinen puskee siellä, sanoikin että kohta se tulee läpi tuosta! :D

Ja viimeaikoina olen kiinnittänyt huomiota tasaiseen liikehdintään mitä on tuntunut, en tiedä onko siis vauvalla ollut hikka, kun tasatahtiin on silleen tuntunut sellaista liikettä :D hankalaa selittää! :D

musta tuntuu, että meillä on pikkuinen asettumassa lähtökuoppiin. ylävatsalla alkoi eilen tuntumaan selkeästi enemmän potkuja ja bussissa istuessa tuntui epämukavalta, kun toinen nostelee raajoja mahanahkan läpi. tytön kohdalla oli sama juttu, että potkut alkoi tuntumaan ylempänä ja neuvolassa sitten todettiinkin, että tyttö asettui jo aikaisin raivotarjontaan ja pyöri sitten siinä akselinsa ympäri :)

Hui, voisin vaikka vannoa, että eilen tunsin vauvan pään! :Heartpink Masuun tuli jonkinlainen paine ja kun kädellä kokeilin, tuntui tuossa navan kohdalla sellainen kova möykky, korkeintaan kämmenen kokoinen. Ja samaan aikaan tuntui kovia potkuja tuonne pyllyyn päin, eli siitäkin osasin päätellä miten päin vauva mahtoi olla.. Niin pikkuinen se vielä on.. :) Aivan ihana tunne! :love7

Huh, miten kovia potkuja tuohon keskelle navan seudulle! Ja huom. siinä on istukka vaimentamassa! Että, miltähän nuo tuntuis jos sitä ei olis...varmaan kipeetä tekis. Poju koettaa tulla mahasta läpi. :D

Miekin tunnen niitä kovia möykkyjä. Varmaan pää on välillä ollut ja voihan se olla pyllykin. Kantapään oon myös tuntenut, kun pienempi möykky oli. :)

Voi miten sinä -minttunen- osasit tunnistaa, että se on kantapää? :)

Meidän vauva on vissiin nyt viime aikoina alkanut hikottelemaan, ainakin luulen erittäin vahvasti, että se on sitä. :)

Noo, se sen verran kova oli, niin ajattelin ettei se varmaan nyrkkikään ole. :) Kantapäätä pystyy niin voikakkaasti painaa, mut olisko kädessä voimaa noin. Enhän mie tietty aivan varma voi olla. :) Joo..hikkaa esiintyy myös. :)

Mulla on neiti alkanu potkimaan nyt kylkiluihin! Välillä säikähdän, että poikkihan ne kohta menee :grin Ja samoten ihan tuossa vasemman rinnan alla tuntuu kovia potkuja.. Mutta on se vaan niin jännä katella kun koko maha hytkyy ja heiluu :p

Takaisin