Ne kauan odotetut liikkeet!!!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muru<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan järkyttävää jyskytystä välillä tonne alakertaan...mun mielestä neiti on pää alaspäin joten se hakkaa pikku nyrkeillään! Kai se jo pois haluaa kun väkisin koittaa päästä läpi! :) peppu tuntuu olevan aika lailla oikealla puolella ylämahaa ja potkut tuntuu vasemmalle puolelle! Ja nyt on alkanut maha kasvaa ja tuntuu että se kohta repee kun neiti oikein venyttää! :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Entäpäs kun puskevat päällä alaspäin :grin
Tuntuu, että hetkenä minä hyvänsä lirahtaa housuun, kun se paineen tunne on niin mahtava. Silloinkaan en oikein osaa muuta tehdä kuin nauraa..Musta tuntuu, että mä nauran nykyisin paljon enemmän mitä aiemmin. On tuo pikkumies vaan niin mahtava jo nyt :Heartblue

vihdonkin saatiin lasta huijattua ja myös mies tunsi kädellään yhden potkun!

Täällä mylläys loppuu samantien kun isä on edes näköetäisyydellä mahasta.

Mun puolesta saa potkia ja myllätä miten paljon vaan, hauska on seurava mahan heilumista :Heartpink

mies näki eilen kun mulla maha ihan "hyppäsi" potkun voimasta :) muuten vauva edelleen jäätyy, kun mies alkaa koskemaan. silittelen usein vatsaa ja siitä tunnutaan tykkäävän :)

Täällä mies oli eilen illalla ihan kauhuissaan, miten kovasti vauveli möykyttää! :D olin juuri aiemmin laittanut miehen käden vatsalleni, kun silloin oli supistanut ja se tuntui niin ikävälle.. Sitten tulikin miehen kädelle sellaista möykkyä, että! :D

Ihanaa kuulla että muutkin ovat nyt potkunyrkkeilyn "uhreina" :smiley-bounce005

Meinaan viimeiset 4 pvää on ollut sellainen zumbatunti menossa että välillä tuntuu, että tippuu tuolilta :smiley-bounce022

Ei edes öisin tunnu rauhoittuvat - siksi nyt on aikastlailla väsy :sleep011

No, mutta eikös sitä sanota että mitä enempi möykkää - sitä terveempi tenava ?

Aikaa hurjaa kyllä - ja tuntuu että toukka vahvistuu koko ajan - ponkaisee varmaan ihan ite omaaloitteisesti maailmaan synnärillä - säästää mut ponnisteluilta :hug007

Painoahan kaverilla pitäisi näillä mun viikoilla olla se 1100-1200 ? Nyt siis menossa 28+2

Joo. ihan mahotonta meinikiä täälläkin masussa. Päällä puskee alapäähän, ja peppu yleensä työntyy oikeeseen kylkeen ja potkuja vasemmalle. ja tulee niitä kyllä muihinkin suuntiin. Kyllä välillä kunnolla masua kiristää kun se selällä/pylyllä vai liekkö välillä päällänsäkin tunkee. Mut aika paljon tuntuis viihtyvän pää alaspäin.

Täällä on neidillä ollut koko illan joku mamman kiusaus menossa! Ihan älytöntä puskemista ja potkimista tuonne alapäähän! Jatkuvasti juoksen vessassa ku tuntuu, että housuun tulee :confused: Välillä tuntuu tosi kovia, inhottavia ja napakoita pistoja ja vihlaisuja jossain tuolla alhaalla(ilmeisesti rakkoon potkii?). Onko teillä muilla mitään tämmöistä? Ois kyllä oikeasti kiva nähdä, että mitä ihmettä tuo vaavi tuolla oikein puuhaa :grin

Mä oonkin usein miettiny, et kun on jo kotidobblereita niin kuinkahan kauan menee, että tulee sellasia pieni kokosia kotiultralaitteita. Olis paljon kätevämpää kattella itte et miten päin se siellä myllää ja mihin päin potkii (ja liikkuuko ylipäätään sillon kun on vielä niin pieni ettei likkeet tunnu), kun mennä aina hädissään neuvolaan kyseleen. Ja varmaan siis saatais vähennettyä niitä kunnallisessa käyntejäkin sillain kun olis mahdollisuus itse ultrata.
Eikö olis näppärää? :)

^^ samaa on mietitty täälläkin. Jotenkin nytkään ei saa selvää onko se jalka vai nyrkki mikä möykyttää milloin minnekki :D

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app

Ja vielä täällä kun kaupungissa ei ole ollenkaan (muuten kuin yksityisellä) ultralaitteita, niin ultraan pitäisi sitten mennä 100km päähän, niin kannettava ultra ois ok! :D

Musta on ihan hullua ku liikkeet ei oo ollu mitää potkuja enää vähää aikaa vaan semmosta muljaamista että koko vatsa "heittää kuperkeikkaa" mahtaako siis olla koko tyyppi kun siellä ympyrää pyörii.. :D no ehkä ei pian enää pääse kääntyilemään kokonaan niin tuntuu taas yksittäisinä potkuina

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Haha! Semmosia kannettavia ultralaitteita kyllä on, niillä esim ultrataan hevosten jänteitä kotikäynneillä.
Sitä ultrakuvaa on vaan melko hankala tulkita, että en tiedä säästyisikö siinä käyntejä vai tulisiko hysteeriset kotiultraajat aina kauhuissaan käynneille :)

Oho, enpä tiennytkään.
Mut toi on kyllä totta. Niitten pitäs varmaan olla sit 3D-laitteita niin näkis ees vähän paremmin :wink

Aloinpa tässä miettimään, että mistä sen tietää millon vauva on kääntynyt raivotarjontaan? Tunnetteko te sen ihan selvästi? Toki varmasti potkut tuntuu ylämasussa, mutta mun on tosi vaikea arvioida miten päin tuolla masussa ollaan.. Potkuja tuntuu vähän siellä sun täällä enkä aina oikein osaa erottaa, että muksauttiko se nyt kädellä vai jalalla.. Luin jostain, että joillakin on hengittäminen helpottunut tai nivuset tulleet tosi kipeiksi sen jälkeen kun vauva on kääntynyt.. Välillä kyllä ajattelen, että tyttö potkii ylämasuun ja päällään puskee rakkoon, mutta sitten kohta taas tuntuu, että se on kääntynyt toisinpäin. Otapa tuosta neidistä nyt selvää kun pyörii kuin karuselli tuolla :grin

Mä tunnen ihan selvästi käsillä tunnustelemalla kuinka päin vauva on ja samoin myös potkuista osaa helposti päätellä kuinka päin siellä ollaan :) usein vauva painaa päätään tonne kylkiluiden alle. Ja useimmiten on myös niin, että vauvan kasvot osoittaa mun selkärankaan päin..

Mutta tosin vauvat on kaikki yksilöitä :) täällä liikkeet on muuttunut sellaiseksi "mönkimiseksi", mutta eipä ihme, onhan se jo melkein kaksikiloinen poika :)

Millier: mä oon käsittänyt että tuo hengittämisen helpotus jne tulee siinä vaiheessa kun vauva laskeutuu, ja silloin se siis fyysisesti siirtyy alaspäin, jättäen näin keuhkoille tilaa. Jo-synnyttäneet voivat korjata jos olen väärässä :) siihen ei siis riitä että vauva kääntyy ( mulla on ainakin merkattu neuvolakorttiin joka käynnillä raivotarjonta, mut luulen et se on siellä pyörinyt miten sattuu pitkin kevättä :) itekään en osaa sanoa varmasti miten päin se on, mutta onneksi ei ainakaan kovia potkuja ole tuntunut virtsarakossa :D

Niin ja se laskeutuminen voi tapahtua esim kk ennen laskettua aikaa, se taitaa myös näkyä ulospäin mahan muodon muuttuessa?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä ei ole hajuakaan miten ihmeessä se tytsy tuolla mahassa on! Ihmetyttää kun tuntuu ja näkyy oikeaan kylkeen liikkeitä mutta toisinaan samaan aikaan tuntuu toiseen kylkeen! Eli onko tyttö poikittain tuossa vai miten :o toisinaan sitten tunnen selvästi, että pää alas päin on mutta useimmin tuntuu että sitä ollaan poikittain!

Ihan sama homma. Ja samaa sanoi neuvolaterkkakin kun möyri maanantaina mahaa oikein kunnolla. On niin napakka kohtu, ettei saa selvää miten päin se siellä on. Liikkeet tuntuu kyllä muttei pysty sanomaan miten päin. Toki mulla on toi istukka tossa eessä ylhäällä, ni se vähän estää tunnustelua. Mutta sitten.. Tunnetteko te liikkeitä häpyluun alla? Siis ihan sen takana? Kun musta tuntuu erittäin erittäin erittäin vahvasti siltä, että potkut/lyönnit tulee sinne luun taakse, hoitsu oli vähän ihmeissään asiasta, että on niin alhaalla, muttei kommentoinut sitä sen enempää. Kuukauden päästä vasta ultra.

Mutta siis tohon asentoon.. Terkan mielestä tyttö on kuitenkin perätilassa. Kuukauden päästä se ultra ja sitten käännytykseen jos vielä silloin väärin päin. Emmävaantajuu miten se kääntäminen sitten tapahtuu jos on kerta niin paksu/napakka kohtu, ettei ees tiedä miten päin se siellä on.. Tulee varmaan tuntumaan erittäin ikävälle!

Muuten sintti on liikkunut erittän ahkeraan, parina yönä ei oo meinannut saada unesta kiinni kun iltajumpat venyy niin pitkiksi.. Muttei oo kuitenkaan kauhesti valvottanut, onneksi. Kovin ylhäällä en enää liikkeitä tunne, varmaan just sen istukan takia ja jos se kerran on perätilassa, ni ei ne pienet nyrkit kauhean kovia iskuja saa aikaseksi.. Aiemmin toi pyöri paljon enemmän, niinku tiesin ihan varmaksi että oli sivuttain kun potki ja hinkkas jalkaansa mun kylkiin tosi kovaa, ja sit taas käänty potkii kylkiluihin ja jonain päivänä rakkoon, mutta nyt ihan selvästi pidemmän aikaa liikkeet tuntunut tosi alhaalla.

Takaisin