Nams - yöks

Mä oon siitä ehkä "erikoinenkin" tapaus, etten juo normaalistikaan kahvia tai teetä. Kaakao kyllä maistuu välillä täälläkin, soijakaakao varsinkin! :Heartred
Mulla ei oo ollut mitään erityisen hallitsevia mielihaluja (vielä ainakaan), vaikkakin viikkoa taaksepäin perunasalaatti himotti ja sitä tuli vedettyä elokuvateatterissakin kaksin käsin poppareiden ja limujen sijasta. Ainiin, ja lihaa on kans tehnyt mieli, tätä mielihalua en kyllä ryhdy toteuttamaan lakto-ovo-vegetaristina, vaikka sellainen täyteläisen kermainen kanakeitto olisikin pala taivasta... :D Karkit oon saanut karsittua syömisistä ihan hyvällä menestyksellä, ja muistakin elintarvikkeista yritän valita ne sokeroimattomat vaihtoehdot. Täytyy kyllä myöntää, että poden huonoa omatuntoa alkuraskauden ravitsemuksestani ja siitä, että sitä karkkia tosiaan tuli syötyä aika rajulla kädellä.. :smiley-ashamed008 Noh, parempi se kai on edes jotain syödä, jos toinen vaihtoehto olisi olla kokonaan syömättä.

kyllä mulla pääsääntöisesti raikkaat ja viileät jutu uppoaa esim jääkaapissa ollut ananas tai vadelmat. Lämpimät ruuat ei niinkään viehätä. Ja hiilihapotettu vesi sodastreamilla, sitä menee pari pulloo päivässä :)

Paistetut muikut voi jee et oli taas piiitkääästä aikaa hyviä!!!:D harvoin ku"saa"/tulee ostettua..m

Sitruunalohkoja iltapalaksi... Ai miten niin kirpeä himottaa? :hungry:

Jauheliha taas on ihan yöks. Ei voi olla edes keittiössä kun sitä paistetaan.

Irtokarkit, nams. Ei ehkä niin hyvä himo, mutta vaan kaks kertaa oon sortunu niitä ostamaan.

Jotai kylmää ja raikasta tekis mieli,esim mustikkavissyä...eipä oo :( josko tuo ny maistus iha vaa rahka ja mustikat iltapalalla,välillä vähä terveellisempää,on aika leipäpainotteisesti nuo aamu-ja iltapalat nyt menny :( turvottaa sit seki...

Siis mää en oo normaalisti tulisen ystävä mutta nyt on tullu toi sweet chili kastike semmoseks pakko saada joka ruokaan jutuks. Eihän se maailman tulisinta oo mutta sitäkin parempaa.

Raskaana ollessa mieleni tekee mieli syödä terveellisiä ruokia. Makeaa ei tee juurikaan mieli ja niistä tulee jopa hieman huono olo. Suolaista tekee paremminkin mieli. Normaalisti se on mulla päinvastoin :). Syön päivittäin ainakin avokadoa, hapankorppuja, hedelmiä ja marjoja, koska ne on vaan niin hyviä.

Mulla on himottanu jo pitkään amppariruuvit! Toivottavasti Makuunista löytyy, kun tänään lähden kaupungissa käymään. Pitää yrittää jättää suurin osa salmiakeista hyllyyn, mutta kirpeät hedelmät auttaa pahimpiin himoihin.

Kahvi kuvottaa. . Pää tulee kipeäksi jos ei juo tai juo sitä...

Kaikki paistettu on yhhhh...

Suolainen kelpaa ja lihaa tekee mieli.

Lemppariani teetä, jota normaalisti juon litratolkulla, en ole enää pariin viikkoon saannut alas kuin pari kuppia yhteensä. Ennen en voinut aloittaa aamuani ilman teetä.
Pähkinöitä söin plussattuani hirveästi, ja nyt ne ovat kuukauden ajan jo ällöttäneet.
Lasagnea jauhelihalla teki toissapäivänä hirveästi mieli, yleensä en lasagnesta edes erityisesti pidä vaan sitä tehdään lähinnä miehen mieliksi. Mies sitten teki mulle eilen lasagnea :D
Kalapuikkoja olen myös himoinnut. Ja leipää.

Tänään söin myös maailman parhaan vastapaistetun munkkirinkilän, miehen mielestä maistui ihan tavalliselta :grin

Mun on pakko saada Lidlin Mexican chipsejä - eli tosi mausteisia sipsejä :rolleyes: pari kolme pussii niitä jo parin päivän aikana vetäny..

Ja kaikki kiinalainen, intialainen ym. mausteinen kelpaa paremmin kuin hyvin

Edelleen aikalailla kaikki maistuu :) niitä omppuja aloin himota ku niistä tais olla puhetta :D mut eipä oo edelleenkää oikei mikää ällöttäny eikä erityisemmin himottanu... :/

Täällä puolestaan yhtäkkiä tänään oli pakko saada irtokarkkeja ja suklaata (normisti syön tosi vähän makeaa enkä varsinkaan mitään hedelmäkarkkeja).

Muakin ällöttää jauheliharuoat :) Piimään taas on tullut pienehkö himotus ja kotimaista omppua menee, nam :) Myös äitin marjasoppaa on tehny mieli eilisestä saakka, söin loput jääkaapista joku aika sitten. Kertoo varmaan puutoksista jotain nuo himot.

Takaisin