Nams - yöks

Olis varmaan ollut jos olis osannut tehdä, mutta laihaa litkua tuli vain aikaseksi ja suodatinosaakaan ei ollut.. :D

Täällä tulossa uunissa kasvislasagnee...tuoksu ainaki hyvä,ikinä en oo tehny...saa nähä miten uppoo mukuloille,varsinki yks meinaa nirsoilla kasvisten/marjojen kans välillä.... :/

Mitään ei oo tehny oikeastaan mieli... Paitsi miehen ruokia, mutta äskön sain maistaa, eikä se ollut hyvää. :depressed:

Koko ajan on paha olo ja kaikki ruoka on pahaa. Karkkia pystyn jopa syömään, mutta ei sitäkään hirveästi tee mieli.
Puuron kanssa on ollut suurimmat taistelut. Jouduin pienentämään annoksen kolmannekseen normaalista ja syömisessä
kestää varmaan tunnin... Pakko yrittää sitä äpätä, että saa kuituja ja maha toimisi edes jotenkin.

Äsken käytiin Intialaisessa syömässä, minä niiiin rakastan sitä ruokaa (edelleen)!! Katsotaas nyt onko seurauksia tulisesta ruoasta... Tuntuu että pahin yökötysvaihe on mennyt ohi (ehkä), nyt 8+6 :)

Tähän asti (6+6) mennyt kaikki alas, eikä ihmeempiä ällötyksiä oo ollut. Nyt kuitenkin kaikki liha tuntuu jotenkin vastenmieliseltä, kahvikaan ei ole enää pariin päivään maistunut. Nektariinit taas suurta herkkua.

Nyt kun Fransesca mainitsit tuon intialaisen niin heti alkoi tekemään mieli. Tai joku tulinen thaimaalainen tms.. Nam!

Suolaista, suolaa, suolaisinta... :D Viime raskaudessa oli sama juttu, etova olo pahentunut päivä päivältä, niin alussa hiivitään vasta että tiedän pahimman olevan vasta edessä. Lihaa on alkanut himoita, entrecote, naudan pippuripihvi tms. Makeaa ei tee mieli. Välillä hillitön nälkä, mutta kun avaa jääkaapin oven niin useimmiten tulee suljettua samantien. Mikään ei houkuta. Viime raskaudessa ällölistalle meni kana lähes muistaakseni ainakin puolet raskaudesta se ei uponnut. (normisti sitä syön melkein päivittäin). Graavilohta himoitsen mutta nyyh, sitä ei saa! Hajuaisti taas herkistynyt, viime raskaudessa en voinut sietää keitetyn kananmunan hajua!

Voi kun tekisikin jotain mieli..täällä yritetään kuumeisesti miettiä mitä voisi syödä. Sama oli viime raskaudessa. Huono olo on lähes koko päivän. Ja välillä jopa yöllä. Pakolla vain pistän pöperöä suuhun ja toivon että huono olo helpottaosi..

Tuo hiton refluksi taas pakotti jättämään viljat pois, eli viljat tai lähinnä niiden aiheuttama olo on yöks! Samaan sarjaan kuulu myös mun herkku, appelsiinimehu :(

Eilen oli pakko saada habanero-wingsejä, vaikka yleensä en edes broileria kovin syö. Mies valitteli kuin polttaa suuta ja ei montaa voi syödä, mulle ois saanu olla vielä tulisempiakin :D

i feel you Chihu, samaa settiä itsellä.

mä olen täss nauranut ja puhissut sille "aamupahoinnvoinnille" ja -etomiselle: kyllä mulla on ihan koko hereilläoloajan sellanen olo et kohta lentää. nyt muutaman kerran tosin vasta joutunut ihan oikeesti juokseen pöntölle, pääosin se on vaan sellasta jatkuvaa mellastavaa ällötysoloa ja yskäkyökkimistä. mitään ei tee mieli, milloin etoo ruuan koostumus, milloin tuoksu, milloin maku.. toistaseksi syön justiin sitä mitä millonkin pystyn. isäntä tuossa oli kovin huolissaan kun en oikein tahdo syödä, kun "sää tarviit ny kunnon ruokaa". nyt mennään pitkälti paahtoleivällä, juustolla, juotavalla jugulla, suolakurkulla, hedelmämehulla ja vesimeloonilla.. kaippas se tästä, niin ne väittää :D

Aikaisemmin poika odottaessani olisin mielellään elänyt vain appelsiinilla ja ruisleivällä. Tyttöä odottaessani kelpasi suklaa ja muu makea.
Nyt tekee mieli kiinalaista, kunnon pihviä tai mitä vaan ei suomalaista ruokaa.
Ainut vaan, että tää pahaolo tekee sen, että mikään ei sitten kumminkaan meinaa kelvata. Ainakaan mitä kotoa löytyy ... :yuck:

Täällä ei maistu kuin raikkaat kasvikset ja hedelmät sekä makaroni taikka nuudelit niin, ettei samoin tein nouse oksennus kurkkuun. Karpalomehua himottaa koko ajan ja nyt pari päivää tehnyt mieli kinkku-aura-piirakkaa ja tonnikalawrappeja. En ole vaan jaksanut rueta tekemään kun tuntuu, ettei niitä kuitenkaan sit kestäisi syödä.:shifty:

Musta on tullu valkosipulivoipatonkien suurkuluttaja. Tosi terveellistä...ja sit tekee kans mieli tonnikalaa ja katkarapuja. Erityisesti niitä laivalta saatavia katkarapuleipiä voisin mussuttaa vaikka ja kuinka. Täytyy kai lähtee laivalle ihan vaan niiden takia. :smiley-angelic006

Jaiks... Sitä oli varmaan mukava siivota.

Joo vähänkö, kaikki ne ikkunanavaus-nappulat purjossa... Viedä huomenna johonki sisäpesuun, vaikka tosi paljo sainki sitä pois. Se haju vaan jää sinne jos ja kun ei oo itellä ku tolua ja tiskirättejä :arghh:

Mun tekee mieli suolaista ja raikkaita hedelmiä. Aikaisemmissa raskauksissa alkuraskaus mennyt samalla kaavalla ja sitten loppuraskaudessa makeannälkä on ollut tosi suuri!

Oksensin tänään omaan autooni :bag:
Joo vähänkö, kaikki ne ikkunanavaus-nappulat purjossa... Viedä huomenna johonki sisäpesuun, vaikka tosi paljo sainki sitä pois. Se haju vaan jää sinne jos ja kun ei oo itellä ku tolua ja tiskirättejä :arghh:

ounnou.. toi on jo paha.. sitä ei tosiaan sitä käryä taida ihan helpolla saada kotikonstein kuriin. :depressed:

Takaisin