Nams - yöks

Salaatit on niin yök! Normisti syön joka päivä kunnon satsin, nyt ei menis milliäkään!

Lihaa vaan, ja perunaa ja kermakastiketta :woot:.

Toissailtana hetken mielijohteesta uuniomenaa, kanelia ja hunajaa, nams :)

Kun aamupuuro ei uppoa, olen syönyt leipää aamupalaksi kurkun, juuston ja kylmäsavuhärän kanssa. Eilen hoksasin, että ei vissiin kylmäsavulihaa saa edes syödä. :meh: Suolainen ruoka on muutenkin maistunut hyvin viime aikoina. Karkit ei oikein himota ollenkaan. Välillä tekee vähän mieli makeaa, mutta syömisestä tulee lähinnä paha olo.

Mulla ei aamulla uppoa mikään muu kuin puuro. Heti lähtee sillä kuvotus.
Jännä. Musta puuron koostumus on jotenkin liian rakeinen, että ei mene alas ollenkaan. Se tuntuu samalta kuin ruoka tullessaan ylös. :yuck:

Mulle ei oikein makea maistu, vaikka yleensä oon aina karkkien perään :) Esim eilen söin normi iltapalaani; rahkaa, cashew-pähkinöitä ja bonnen mango sosetta ja sai kyllä ihan väkisin lusikoida naamaan, kun alkoi niin toi mango tökkiä :o :D
Suolasta tekee ennemmin mieli ja muistaakseni sama juttu oli esikoista odottaessa :)

Pronssi, tänään just juttelin kaverin kanssa ja hänkin sanoi ettei olisi voinut kuvitellakaan syövänsä puuroa yhdessäkään raskaudessa :grin Jännä miten ollaan niin erilaisia!

Mä vedin koko viime raskauden puuroa aamusin.. Tai hapankorppuja kurkulla.

Omg! Mä haluun hapankorppuja! :DD Muuten ei oo vielä hirveesti mielitekoja ollut, paitsi tänään piti saada leipäjuustoa ja lehtipihviä tekisi myös mieli :)

Mulla oli viime raskaudessa pakko saada mustaamakkaraa ja appelsiinimehua. Siis samaan aikaan :D Tavallisesti en nyt mitenkään himoitse kumpaakaan. Ilmeisesti joku raudan puute sillä hetkellä ja vaistomaisesti halusin sit appelsiinimehua samalla, kun c-vitamiini kai yleensä auttaa imeytymisessä.. :D
Sit himoitsin hernekeittoa ja ruisleipää, vaikka ruisleipää en tavallisestI syö ollenkaan. Mulla ei vatsa kestä sitä. SIt söin myös paljon viiliä granaattiomenalla ja riisimuroja :)

Jee, huomenna pääsen Intialaiseen, kuolaan jo ;) Maitoa on alkanut tekemään mieli vaikken tavallisesti sitä juo. Nyt menee monta lasillista päivässä, jännä tää kroppa kun vaatii tarvitsemaansa :)

Oiii, intialaista ruokaa, aaah! Täällä tekee kans mieli katkarapuleipää, naudan medium pihviä, valkosipulichiabattaa, hapankorput keittokinkulla, mätitahnaa sulatejuustolla, hesen paprikamajoneesia, ja ja ja.. Mitään ei juurikaan vielä ole toteutunut näistä :D

Kävin tänään herkuttelemassa nepalilaisessa, naminam! :p Tosin kroppa ei tätä tainnut arvostaa, ihan mahdoton turvotus iltapäivästä saakka. Uusia mielitekoja on olleet punajuuret ja porkkana:wideyed:

Tekee sikana mieli kiinalaista (tai jotain aasialaista) ruokaa!! Pakko mennä, kun mies tulee lomille. :p

Täällä ilta- (tai ennemminkin yö-)pala koostui tuorekurkusta ja ohuen ohuista savukinkkusiivuista. :hungry:

Muokattu viimeksi:
Kahvi ällöttää. Pelkkä haju on kuvottava, vaikka aiemmin olen tykännyt. Myös vesi ällöttää.

Mieli tekee hedelmämehuja, kunhan vaan vaihtelee makuja. Yhden-kahden tölkin jälkeen alkaa nekin ällöttää.

Aamulla sängyssä selasin Facebookia ja yhtäkkiä iski hirveä tarve saada kaakaota! Onneksi löytyi kaapista kaakaota ja maitoa. :)
Ei oo tullu juotua kaakaota aikoihin...

Minäkin täällä istun kaakaolasi kädessä.. :p

Hampparit... en yleensä tykkää kamalasti hecen/macin tarjonnasta, mutta nyt ne on muuttunut ihmeellisesti paremmiksi. Makkara ällöttää. Satsumat hyviä jos niitä vaan löytys kaupoista. Periaatteessa kaikki ruoka vähän aina epäilyttää, että uskaltaako syödä.

Takaisin