Nams - yöks

Kylmää, raikasta, kirpeää. Voisin syödä eritoten jäisiä punaherukoita ja sitruuna maistuis kans. Oikein mikään juoma ei maistu, mutta toki vettä kumoan, vaikka sekin tuntuu maistuvan pahalle.

Mun tekee kans mieli kaikkea tulista! Normaalisti en kovin tulista syö, kun tuo refluksi vaivaa, mutta nyt tuntuu ettei muuta tee mieli kun kaikkea refluksia pahentavaa :/

Miehen kanssa menee nyt niin ristiin nämä ruokamieltymykset, että huh. Pahaa tekee, kun toinen himoitsee pitsaa tai kiinalaista. Ja mies puolestaan katsoo mua ihmeissään, kun en iltapalaksi keksinyt oikein, mitä tekis mieli (kun lähes kaikki etoi) ja tein kaurapuuroa mansikoitten kera. Eipä pistelly myöskään polttelemaan vatsaa tuo vaihtoehto :) Ärsyttää jo valmiiksi, jos alkavat sen raskausdiabeteksen vuoksi vielä sotkemaan tätä pakkaa. Ei voi väittää, ettenkö söis terveellisesti! :hungry:

Mulla ei kahdessa aiemmassa oo ollut mitään mielitekoja tai yökötyksiä. Saa nähdä mitä nyt on tulossa, vielä ei ainakaan mitään! Hajuaisti on kyllä herkistynyt..

Suklaaströsselit, nams! Tänään jo kahdesti oon syöny pienen pallon vaniljajätskiä ja reilusti suklaaströsseleitä, hih.

Ei ole vielä ollu mitään yökötyksiä eikä himoja.. Hajuaisti on kyllä herkistynyt,ja se on muutenkin tarkempi kun 90 % ihmisistä. Todella rasittavaa :mad:

Mä en ole ollut mikään hurja tomaatinsyöjä. Mut nyt vois syödä ihan kuinka paljon vain!!! Nams

Marppanen:mulla oli noissa 2 aikasemmassa molemmissa ihan jäätävä tomaatti himo!sen muistan mitään muuta ei tainnu olla. :D ja poikia tuli ;) (tuskinpa vaikutusta) nyt ei tee mieli tomaattia enempää ku muutenkaa mut hyviä ne kyl aina on..mut sillo kyl muistan sen himon.... :P

Kahvi ei maistu samalla tavalla mulla taaskaan. :D Himoja ei vielä ole!

Ällötykset: Kahvi, makeat hedelmämehut. Hajut laidasta laitaan ällöttää, ihan sama haiseeko hiki/paistinrasva/ihovoide/shampoo... Niin ja vesi, jota yleensä juon tosi paljon, ällöttää! Oon joutunut juomaan kaupan marjamehuja ja limpparia, mikä ärsyttää epäterveellisyytensä vuoksi. Onneksi maitokin kelpaa :)
Nam: Kaikki suolaiset pikkunaposteltavat. Olen kasvis/kala-ruokavaliolla normaalisti, niin nyt oon syönyt jopa sinistä lenkkiä! Voi ei... Kylmä viili/marjaYosa/luonnonjugurtti uppoaa aina :)
Ajatukset pyörii kyllä aika pitkälti siinä, mitähän tekis mieli syödä/ mikähän ei ällöttäis/ mistähän ei tulis huono olo tai närästys...

Vesimeloni ❤❤ Vois syyä vaikka kilo kaupalla. Onneks mies ei niin välitä. More for me

Siis mun tekee nyt mieli ihan himona siipiä. Tai siis oikeestaan sitä kastiketta mitä niiden kanssa yleensä tulee. Ikinä siivet ei oo mulle maittanu mutta nyt vois juoda vaikka sitä kastiketta.

Eilen päätin taistella etovaa oloa vastaan ja kokeilin juoda pari litraa sitruunavettä päivän aikana. Ei se ainakaan huonontanut oloa, hetkittäin oli oireetontakin. Tänä aamuna - ei vielä pahaa oloa, jeee :) Ainakin se sitruunavesi menee paremmin alas (juomapullosta) kuin pelkkä vesi lasista.

Himoja ei oikein ole, vain ällötyksiä. Tällä hetkellä ällöttää lihat niin kuin viimeksikin, kaikki lämmin (pitää minunkin sitä puuroa kokeilla!) ja jopa vesi. Aamuisin pitää tunnustella että mitä saisi pidettyä sisällä. Huomasin tosin eilen töissä että kun söin vain kevyen aamupalan pahoinvoinnin takia niin pahoinvointi jatkui lounaalle asti, kun söin tukevammin. Tänään pakottauduin syömään aamupalaksi kananmunan. Jos se pitäisi verensokerin tasaisempana. Mää niin inhoan tätä pahoinvointia!

Olin koko viikonlopun mökillä ilman sähköä ja litkin jotain laihaa pannukahvia ja nyt kun sai pitkästä aikaa keittimellä tehtyä, niin tätä voisi juoda litra tolkulla :p ei siis tietoakaan mistään kahvittomuudesta tässä raskaudessa,viimeeksi taisi tökkiä rv8 :grin

Tää näläntunne on tosi raastavaa, mihinkään ei uskalla mennä ilman eväitä.. ei edes tee erityisesti mieli mitään, niin pakko vaan on syödä ja syödä :wacky:

Pannukahvihan on parasta! Ite juon vaan tummapaahtoista, kyläillessä otettava omat kahvit mukaan ja sähköttömään talouteen vietävä moccamasterin suodatinosakin mukana :D

Takaisin