Nams - yöks

Ei mitään erityisempiä himoja tai ällötyksiä, mutta selkeesti enemmän on alkanut tehdä mieli suolaisia ruokia, kun makeita herkkuja.

Himoitsen kaikkea suolaista, ja nyt tekee koko ajan hulluna mieli subia missä on niitä kaikkia makkaroita 8D ilman kastiketta tietenkin ettei nyt ihan lapasesta lähde ..

Greippi maistuu myös todella ihanalta etenkin kylmänä ☺️

Makeaa ei tee mieli yhtään mikä on hyvä juttu, koska olen viime kuukausina lihottanut itseäni syömällä ties mitä pullia ja leivoksia ja kamalasti irtokarkkeja :0

Viime raskauksissa olin ihan hulluna pyykinpesuaineen ja tummanvihreän fairyn tuoksuihin Saas nähdä tuleeko näin taas

Nektariinit <3 Ja kaikki muutkin marjat/hedelmät skeä smoothiet.

Ja toinen kaurapuuro mansikkahillolla?! En tajua, en oo oikeen koskaan erityisemmin tykännyt hillosta.

Pitäis itekin taas alkaa syödä puuroja, vois auttaa tähän pahoinvointiin. Puurosta ei myöskään heti tuu yökötykset kuten esim. tänään kaupan lihahyllyn välissä. Hieman ollut vaikeuksia kehitellä ideoita päivien aterioihin, kun lihat kuvottaa..

Mulla ei oo vielä mitään hirveää kuvotuksen aihetta, kylmä ruoka haisee kyllä tosi pahalle.

Täällä kauhulla odotetaan mihin tää päivä etenee. Eilen iski järkyttävän huono olo ja oli kyllä jo oksu lähellä. Paahtoleipä maistuu ja nektariinit. Kahvi on alkanut tökkiä jo pelkkänä ajatuksenakin.

Mun suurinta herkkua on pitsa, tänään pysty 2 palaa syömään ja se oli siinä kaamee olo ja närästys, iltapalaksi söin sitten pensasmustikoita ja vadelmia...ja oli hyviä!!:p Se on tuo rasvanen nyt mitä ei taho upota vaikka mieli tekeekin.

Minski: meil on töissä huomenna pitsaperjantai =D Tekee kyllä nytkin mieli mut eiköhän tuota malta odottaa

En hakenu, ois ollu 20 km lähimpään pitseriaan :D tyydyin itsetehtyyn paniiniin ja kurkkutikkuihin. Ajattelin että viikonloppuna meen johonkin kesäravintolaan sit herkutteleen oikein kunnon pitsalla :p

Hyvin jakautuu mieliteot. :D Esikoisesta teki heti plussattua mieli sitruunaa, kaikkea kirpeää, appelsiineja jne. Tyttöhän hänestä tuli. Nyt taas tekee mieli ihan outoja juttuja, mm. kaurapuuro, maito (jota en oo kahvin lisäksi juonut kun viimeeksi ehkä ala-asteella), roskaruoka ja kaikki rasvanen ja suolanen on herkkua. :D

Esikoisesta oli tosi paha hajuherkkyys, mutta nyt ällötystä herättää ainoastaan öljy. :D Siis tavallinen rapsi/rypsiöljy! Eihän se ees haise? Paitsi nyt tietty en pysty edes keittiöön menemään jos öljyllä on paistettu jotain :D

Miulla ei vielä ole tullut mitään himoja/ällötyksiä. Kahvi ja kaikki maistuu ihan normaalisti. Jännityksellä odottaen :wtf:

Enni rv 4+2

Makaan täälä sängyssä ja lueskelin näitä teijän juttuja. Pelkkä ajatuski pizzasta ja kaikesta rasvasesta sai vattan möyrimään,nyt on paha olo. Ite tein iltapalaksi riisipuuroa :D

Omituisuudet lisääntyy. Tai siis omituiset himot. Jasmiiniriisi ja tulisuus innostaa eli kiinalaistyyppinen ruokavalio varmaankin lisääntyy :D

Takaisin