Mulla on nyt kaapit täynnä Inofolicia, toivottavasti kierto lyhenee!
Sinäkö ne kaikki oot ostanu, kun joku tuolla jossain sano, et kaikkialta loppu:))
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on nyt kaapit täynnä Inofolicia, toivottavasti kierto lyhenee!
En onneks, tilasin EbaystäSinäkö ne kaikki oot ostanu, kun joku tuolla jossain sano, et kaikkialta loppu:))
Oho niin varmaa ainakin siinä apteekissa poistuva tuote sitten. Otitko?Mä löysin yhen apteekin alelaarista Inofolicia - 50%, toivottavasti ei oo poistumassa kokonaan markkinoilta
Joo, ehkä täytyy käydä hamstraamassa vielä toinenki paketti, jos on vielä jäljellä :)Oho niin varmaa ainakin siinä apteekissa poistuva tuote sitten. Otitko?
Aika outoa jos poistuu Suomen markkinoilta, eikö kysyntää ole vai onko ilmennyt jotain ettei ole tutkittu tarpeeksi vai..? En kyllä ymmärrä
En tiedä saako täällä kaupata, mutta mulla olis avattu pkt Inofolicia, jos jotain kiinnostaa :) Oma vatsa ei kestä..
Minulla meni raskaus kesken joten palaan taas käyttämään tätä tuotetta.
Ebaysta en uskalla tämäntyyppisiä tuotteita tilata, joten tilasin saksalaisesta nettiapteeksista vastaavaa tuotetta yhden paketin. Jos lääkäriltä tulee lupa yrittää uutta raskautta niin tilaan sitten useamman paketin lisää. Hinta postikuluineen samaa luokkaa kuin Suomessa.
Minulla meni raskaus kesken joten palaan taas käyttämään tätä tuotetta.
Ebaysta en uskalla tämäntyyppisiä tuotteita tilata, joten tilasin saksalaisesta nettiapteeksista vastaavaa tuotetta yhden paketin. Jos lääkäriltä tulee lupa yrittää uutta raskautta niin tilaan sitten useamman paketin lisää. Hinta postikuluineen samaa luokkaa kuin Suomessa.
3-4kkTulin lukemaan kokemuksia myo-inositolista, ajattelin ottaa käyttöön boostaamaan ovista ja hyvien solujen rakennusaineeksi.
Onko kenelläkään tietoa kauanko tätä pitäisi ottaa että vaikutukset alkaa tuntumaan? Ubikinonia ilmeisesti pitäisi tankata pari-kolme kuukautta.
Mistä ootte tilannu/ostanu tätä Donafertyä kun jokaisesta verkkoapteekista ainakin tilapäisesti loppunut. Buu.
Kapseleina löyty suomalaisesta verkkoapteekista!